בגלל ה'קורונה'

מגדל העמק: כך חגגו בר-מצווה ברחובה של עיר • תיעוד

לא רק חתונות ברחוב, גם בר מצוות. צפו בתיעוד מיוחד מחגיגת בר המצווה המאולתרת שנחגגה היום לבחור אושר מאיר חמו - ברחובות מגדל העמק, עם הפקה נדירה (קורונה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: @yraatdahan)

בר מצווה ברחוב - בצל מגיפת הקורונה: היום (שלישי) הייתה אמורה להיערך שמחת בר מצווה, ברוב פאר והדר, באולמי 'בראשית' בעפולה לבחור אושר מאיר חמו, נכדו של הרב שמעון דהן, ראש מוסדות 'תורת חיים' במגדל העמק - זאת לאחר הכנות מרובות והתרגשות רבה של בני המשפחה והחברים.

אך עקב התפשטות נגיף הקורונה בישראל והנחיות משרד הבריאות האוסרות התקהלויות - האירוע נדחה בכמה חודשים עד שיחלוף מצב החירום בארץ.

אך כדי שלא לשבור את רוחו של חתן בר המצווה, הוקם מערך רציני של מתנדבים בעיר מגדל העמק בראשותה של גברת אילנה עייש פרץ ובכוחות מתוגברים של אנשי ביטחון, משטרה, פיקוח עירוני, עיצוב בלונים וזוג זמרים שהתנדבו להגיע ולשמח את חתן בר המצווה באירוע מצומצם שנערך ברחובה של עיר, וזאת לאחר שראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה נתן את אישורו לקיום האירוע.

רב העיר וראש מוסדות 'מגדל אור' הרב יצחק דוד גרוסמן, שבני משפחת חמו הם מקהילתו - שלח מתנה מרגשת בצירוף ברכה מיוחדת לחתן בר המצווה ע"י עוזרו הצמוד ר' יוסף רואש.

אביו של חתן בר המצווה, הרב אוריאל חמו, עסקן מוכר בקהילה החרדית במגדל העמק אומר ל'כיכר השבת': "תודה רבה לכל מי שהתגייס להפקת האירוע המאולתר בתוך מספר שעות והכל בכדי לשמח את הבן שלי. בגלל מצב החירום בישראל נאלצנו לחגוג בנוכחות משפחה מצומצמת, אך הורגש ליבם של עם ישראל חוגג יחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר