"תעזרו בבית"

האדמו"ר מסאטמר לבחורים: "רוצה לראות כמה למדתם"

האדמו"ר ציין בפני הבחורים, להם נשא שיחת חיזוק מיוחדת, כי מדובר בתקופה קשה שסוגרים את כל הישיבות, והפציר בהם: "תבקשו רחמי שמים על ההורים ועל הסבים והסבתות שלכם" (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

האדמו"ר מסאטמר (מהרי"י) נשא אמש שיחת חיזוק מיוחדת במיוחד לבחורי החסידות בנוגע למצב ברחבי העולם בכל מה שקשור להתפשטות נגיף הקורונה, וציין כי מדובר בזמן קשה ונורא שבו יהודים בכל רחבי העולם נמצאים בצער גדול, וחולים רבים מוטלים על ערש דווי, וזקוקים לרחמי שמים מרובים.

עוד הוסיף הרבי כי מדובר בשבר על שבר משום שסגרו את תלמודי התורה והישיבות בכל העולם, דבר שלא התרחש אף פעם, משום שגם בזמנים הכי קשים שעברו היהודים, בכל התקופות, תמיד היו מקומות שהיו מחוץ לסכנה, שם המשיכו ללמוד, אך עכשיו המצב הוא קשה מאד.

אשר על כן הפציר האדמו"ר בבחורים, על כל אחד לקבוע מקום לתפילה, על מנת שכל אחד יוכל להתפלל להקב"ה בעת צרה, "תבקשו רחמי שמים על ההורים ועל הסבים והסבתות שלכם", אמר הרבי בכאב.

עוד הוסיף הרבי כי על כל בחור לקבוע עיתים לתורה, וכי הוא ירצה לקבל בקרוב את 'פתקי השעות' שלהם, כדי לראות את השעות הרבות שלמדו הבחורים.

הסרטון שמסביר לציבור החרדי על הנגיף

בנוסף ביקש האדמו"ר מהבחורים לסייע ולעזור בבית ובמצוות כיבוד אב, ובפרט בבתים עם ילדים קטנים בהתחשב בכך שאנו עומדים בתקופה של ערב חג הפסח.

לסיום ביקש האדמו"ר להיזהר מאד בנושא של פגעי הטכנולוגיה ולהתרחק מאד מכלי המשחית, שהם מגיפה רוחנית של ממש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר