"מורנו נמצא חיובי"

ה'משגיח' נדבק בנגיף; תלמידיו: "צייתנו לגר"ג אדלשטיין וניצלנו מבידוד"

תלמידי ישיבת בית מדרש עליון, שסיימו את לימודיהם בהוראת הגר"ג אדלשטיין כבר ביום חמישי שעבר, לא ייאלצו להיכנס לבידוד עם היוודע כי ה'משגיח' שלהם חולה בקורונה (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
הגר"ש שולמן (ארכיון כיכ רהשבת)

דרמה בישיבת 'בית מדרש עליון' בבני ברק: בחורי הישיבה קיבלו בצהרים (רביעי) בהלם את ההודעה, כי מנהלם הרוחני הגאון רבי שמואל שולמן נדבק בקורונה. כעת כמה ממקורוביו ייכנסו לבידוד, בהתאם להחלטות משרד הבריאות.

ל'כיכר השבת' נודע, כי בימים האחרונים המשגיח לא חש בטוב ופיתח תסמינים של המחלה המתפשטת, ובעצת רופא נבדק על ידי מד"א.

בשעה 12:30, היום, קיבל הגר"ש שולמן את ההודעה כי תוצאות בדיקתו הגיעו והן חיוביות, ובשל כך כאמור כמה ממקורוביו הונחו להיכנס לבידוד בן שבוע ימים.

וכך נאמר בהודעה בקו הטלפוני של ישיבת 'בית מדרש עליון': "יום רביעי, השעה 13:06 דקות בצהרים; מורינו המשגיח שליט"א נמצא חיובי. אנחנו נשוב ונעדכן כאן בהמשך".

מקורבי המשגיח מספרים ל'כיכר השבת', כי הלימודים בישיבה הסתיימו בהוראת ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין, כבר ביום חמישי שעבר בשעה 19:00, אז עזב המשגיח את המקום.

דבריו אמש של ראש הישיבה (באדיבות משה שמש)

"ביום שישי בבוקר, ערב שבת פרשת כי תשא, הוא החל להרגיש רע", מוסיפים הבחורים, ומציינים: "אם ה'סדרים' היו נמשכים, המשגיח היה ממשיך להגיע - כמנהגו לא להחסיר בשום אופן יום בישיבה - והיה מדביק עוד רבים".

התלמידים מסיימים בסיפוק: "צייתנו לראש הישבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין - וניצלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר