בהלת הקורונה

הסלבס קוראים: לקיים את סגולת המקובל

'רב הסלבס' מרדכי חסידים, החליט ליזום אמירה משותפת של פרק צ"א בתהילים, כפי שלימד אותו המקובל רבי יצחק כדורי. הזמר קובי פרץ והשחקן אלי יצפאן, סייעו עם קריאה לציבור (ציצית)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בארץ ובעולם, יצא בימים האחרונים 'רב הסלבס' מרדכי חסידים בקריאה לציבור לקרוא מחר (חמישי, ראש חודש ניסן) את פרק צ"א בתהילים להצלחת עם ישראל ולעצירת מגיפת הקורונה.

בשיחה עם 'כיכר השבת' מסביר הרב חסידים את הסיבה לכך: "כשהייתי ילד והייתי שומר על המקובל הצדיק רבי יצחק כדורי זצוק"ל, כל לילה לפני השינה הרב היה קורא קריאת שמע על המטה ובנוסף היה קורא גם פרק צ"א בתהילים".

"פעם אחת שאלתי את הרב למה הוא אומר דווקא פרק צ"א והוא ענה לי שזה שומר על האדם מפני מגיפה - בימים אלו שבישראל ובעולם משתוללת מגיפת הקורונה, אין תרופה יותר חזקה מלקרוא פרק צ"א בתהילים".

רב הסלבס רתם לקריאה את הזמר הישראלי קובי פרץ והשחקן ואיש הבידור אלי יצפאן שהתקרבו לדת וחזרו בתשובה בשנים האחרונות.

השניים פרסמו וידאו למאות אלפי העוקבים שלהם ברשתות החברתיות שבו הם קראו לציבור להצטרף לסגולה המבורכת ולקרוא פרק צ"א בתהילים.

הרב מרדכי חסידים בצעירותו לומד עם המקובל הצדיק רבי יצחק כדורי
הרב מרדכי חסידים עם אלי יצפאן
הרב חסידים עם קובי פרץ

בוידאו שפרסם קובי פרץ הוא אמר כך: "אני מברך את כל עם ישראל, ביום חמישי אנחנו נכנס לחודש ניסן, כתוב: 'בניסן נגאלו ובניסן עתידים להיגאל'. אני מבקש מכולם ביום חמישי בשעה 1 בצהריים לקרוא את פיטום הקטורת ופרק צ"א בתהילים, זה חשוב מאוד, שבעזרת ה' נסיר את המגיפה מכל העם. 'ואפילו בהסתרה שבתוך ההסתרה בוודאי גם שם נמצא השם יתברך', שבורא עולם ישמור ויגן על כל עם ישראל מכל מגיפה כזו או אחרת".

בוידאו שפרסם אלי יצפאן הוא אמר כך: "שלום לכולם, ביום חמישי מגיע ראש חודש ניסן, אני מבקש מכולם בשעה 1 בצהריים לקרוא פיטום הקטורת ושבע פעמים פרק צ"א בתהילים ולהתכוון בכל הכוונות הגדולות מתוך הלב והרגש לבורא עולם שיסיר מעלינו את הגזירה הזאת שנפלה עלינו, אמן כן יהי רצון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר