זינוק משמעותי במספר החולים

2495 חולי קורונה בישראל; עליה של 495 נשאים ביום אחד

מספר חולי הקורונה בישראל ממשיך לטפס כלפי מעלה. משרד הבריאות מדווח הבוקר כי בין 2495 החולים בישראל, יש גם 41 במצב קשה • נתניהו הזהיר: אם לא נראה שיפור - נטיל הסגר (חדשות)

(צילום: שאטרסטוק)

מספר חולי הקורונה בישראל ממשיך לטפס כלפי מעלה, והבוקר (חמישי) מעדכן משרד הבריאות כי מספר המקרים המאומתים עומד על 2495 חולים.

מדובר בזינוק משמעותי של 495 חולים מאומתים במהלך היממה האחרונה. מתוך החולים, 41 מהם מאושפזים בבתי החולים במצב הקשה.

68 מחולי הקורונה בישראל מוגדרים כחולים במצב בינוני, ושאר 2315 נשאי הקורונה בישראל, מוגדרים במצב קל - רבים מהם כלל לא מאושפזים בבתי החולים.

לוויה של חולה קורונה בישראל (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מתוך מספר החולים הגבוה, 1265 מתוכם מאושפזים בבית ועוד 327 נמצאים בבידוד בבתי מלון. השאר מפוזרים בבתי החולים השונים ברחבי המדינה.

בדברים שנשא אמש ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא התריע כי "מספר החולים מכפיל את עצמו כל שלושה ימים. בעוד שבועיים עלולים למצוא עצמנו עם אלפי חולים שרבים מהם יהיו בסכנת מוות".

"לכן אני כבר אומר לכם שאם לא נראה שיפור במגמה - לא יהיה מנוס מלהטיל הסגר מלא, למעט צרכים חיוניים כמו מזון ותרופות", הזהיר נתניהו.

הוא הוסיף, "אתם מכירים את האמירה כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו. אבל בקורונה לאמירה הזאת יש צד שני ואכזרי. כל המדביק נפש אחת כאילו הדביק עולם ומלואו. לא כאילו - הדביק ממש עולם ומלואו".

נתניהו פנה לציבור: "אני מבקש מכם משמעת עצמית וקפדנית. אם לא תתגייסו לשמור על עצמכם, יהיה כאן אסון. הקפידו על ההנחיות, אלה דיני נפשות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר