פרסום ראשון

אשת ראש עיריית בני ברק רובינשטיין חלתה בקורונה

יהודית רובינשטיין, רעייתו של ראש עיריית בני ברק, ערכה בדיקת קורונה, ותוצאותיה שהגיעו הערב גילו כי הנגיף פגע בה. בנה ל'כיכר השבת': "חיכינו לשמוע מה עם אבא" (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-א' בניסן תש"פ | 26.03.20
בני הזוג רובינשטיין. ארכיון (צילום: שגרירות גרמניה בישראל)

רעייתו של ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין, יהודית, נמצאה הערב (חמישי) כחולת קורונה.

תוצאות בדיקה שערכה לאחרונה גילו כי הנגיף פגע בה, אך היא חשה בטוב - בעוד בעלה, כזכור, נמצא בבידוד אף הוא, למרות שהופרך חששו כי נדבק מיו"ר 'עזר מציון' הרב חנניה צ'ולק.

צ'ולק בראיון מתוך ה'בידוד' (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

בנם, ישראל רובינשטיין, מאשר בשיחה ל'כיכר השבת': "אימא שלי אכן יצאה חיובית בבדיקת הקורונה, ואבא שלי עדיין לא קיבל תשובה בנוגע לבדיקה הזאת".

"אימא מרגישה בסדר גמור והיא מתלוצצת איתנו", הוא מוסיף, "אין לה תסמין כלשהו, למרות שהיא יצאה חיובית בבדיקה. היא תישאר בהשגחה מיוחדת בבית, כשהיא מבודדת משאר בני המשפחה".

גורם בכיר בעיריית בני ברק אומר ל'כיכר השבת': "אם ראש העיר ייצא אף הוא חיובי בבדיקת הקורונה, כל צוות הלשכה יצטרך להיכנס לבידוד. זה פשוט מטורף כל הסיפור הזה. נקווה שכולם יהיו בריאים ונצא מזה בשלום".

מאוחר יותר נמסר מהעירייה כי לאחר בדיקה שעבר, ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין נמצא כאמור שלילי להידבקות בנגיף הקורונה. יחד עם זאת, הוא עדיין שוהה בבידוד, "כתוצאה מקרבה ישירה לחולה מאובחן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר