האזינו לדברים

הרבי מסאסוב במתקפה חריפה נגד הזלזול בהנחיות של משרד הבריאות

האדמו"ר מסאסוב שאחד מבניו נדבק בנגיף הקורונה לאחר שחזר מחו"ל בערב פורים, יוצא בחריפות ובתקיפות נגד אלו אשר אינם מקפידים על ההנחיות של משרד הבריאות (עדכון)

שימי שפר | כיכר השבת |
האדמו"ר (צילום: באדיבות המצלם, ארכיון כיכר השבת)

האדמו"ר מסאסוב שאחד מבניו נדבק בנגיף הקורונה לאחר שחזר מחו"ל בערב חג הפורים, יוצא בחריפות ובתקיפות רבה נגד אלו אשר אינם מקפידים על ההנחיות של משרד הבריאות בכל מה שקשור להתפשטות נגיף הקורונה בישראל.

בדברים יוצאי דופן בחריפותם זעק האדמו"ר בכאב גדול נגד אלו שחושבים לעצמם שאין צורך להישמע לאזהרות, בשל העובדה שהן מגיעות מהממשלה הציונית, ובין השאר תהה הרבי, מי מוכן לקחת על עצמו את האחריות של פיקוח נפש.

בתחילת דבריו מספר הרבי כי במהלך השבוע האחרון הוא ניהל שיחות רבות עם אנשים בכל מה שנוגע לשמירה על הגיינה, שטיפת ידיים עם סבון, והישארות בבית, ולהפתעתו אנשים מתרצים את התעלמותם משמירה על ההנחיות, בשל כך שמדובר בהוראות של ה'ציונים'.

"אני לא ניזון מהרדיו או מהעיתונים, ואלו שפתאום מתבטאים עכשיו נגד השמירה על ההנחיות, בגלל הטענה שמדובר בהחלטות של הממשלה הציונית, שידעו שאני פעלתי הרבה יותר מהם נגד כל מיני החלטות של הממשלה הציונית, ואני לא מוכן לשמוע מאף אחד מוסר בנושא של שמירת ההנחיות", אמר הרבי בתקיפות.

עוד הוסיף הרבי כי הוא היה שותף מלא בכל מה שקשור במאבק נגד גיוס בחורי הישיבות לצה"ל, מה שהביא לדבריו את מדינת ישראל לתסבוכת פוליטית גדולה, אך כעת ממשיך האדמו"ר ואומר "כואב לי שאין אף אחד שירים את קולו ויצעק ויתחנן לכלל הציבור להישאר בבתים".

האדמו"ר המשיך וציין את פטירתו אמש של האדמו"ר מסטניסלב זצ"ל בלונדון שלדבריו שהה בבית חולים במשך כמה ימים והתחנן לצוות הרפואי שיחברו אותו למכשיר 'אקמו' על מנת שיוכל לנשום, אך בבית החולים לא נענו לבקשתו בשל עומס יתר של חולי קורונה, ובשעה שיצאה נשמתו לא שהה אף אחד לצידו משום שבית החולים לא הסכים לאף אחד להיכנס, וכל זה בגלל המגיפה הקטלנית אומר הרבי.

"אם תושבי לונדון ה'לייצים' היו חוגגים את חג הפורים בביתם הפרטי, כולל קריאת המגילה, האדמו"ר הזה שנפטר היה נשאר בחיים", תקף האדמו"ר.

"מי יתן את הדין על הרציחה? מי יתן את הדין על כך שאנשים הסתובבו ברחובות כדי לתת משלוח מנות ונדבקו בנגיף? מי מוכן לקחת על עצמו את האחריות הכבדה של 'פיקוח נפש'"?

התורה הקדושה ציוותה עלינו להתקין מעקה על גג הבניין שמא מישהו ימעד ויפול חס וחלילה, אז מגיעים אנשים חצופים ועזי פנים ואומרים שבנוגע לנגיף המסוכן "ה' יעזור"?

האדמו"ר ממשיך ותוקף את אותם אנשים שלדבריו בנושא של שידוכים פתאום ממהרים לבצע בדיקת דור ישרים, למרות שלפי הנתונים, רק אחד מתוך כמה מאות בדיקות נמצא לא תקין, ופתאום בנושא הזה הם לא אומרים "ה' יעזור", אלא מאבדים את האמונה הפשוטה והולכים לבצע בדיקה.

בהמשך דבריו עבר האדמו"ר לדבר על סגירת בתי המדרש והישיבות, ואמר כי אם רבנים ואדמו"רים רבים לקחו על כתפיהם את ביטול התורה בעקבות סגירת תלמודי התורה והישיבות, לא יכול להיות שרק 'שיכור' אחד מבית שמש, הוא זה שמבין מה מותר ומה אסור, וכי ההוראה ניתנה לאחר שבתי המדרש הפכו לבתי קברות של ממש.

לצערי הוסיף הרבי "אותם אנשים שמתנגדים להנחיות של משרד הבריאות הפכו את בית המדרש למקום בו הם מדברים כל דבר האסור, ואם היו מקפידים שלא לדבר, והיו מכבדים את בית המדרש, אולי היינו זוכים שבית המדרש היה הופך ל'בית החיים'".

לסיום חזר האדמו"ר ואמר "אל תזלזלו, מדובר בגזירה חמורה ובמחלה איומה ונוראה ושבעזשי"ת נזכה לעלות לירושלים ולהקריב את קרבן פסח עוד השנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר