הנגיף מתפשט

מפקד המשטרה בבני ברק נדבק ב'קורונה'

מפקד המשטרה בעיר החרדית בני ברק, סנ"צ יאיר וייצנברג, הודיע בערב שבת כי נדבק בנגיף ה'קורונה', ככל הנראה לאחר שנפגש עם הרב חנניה צ'ולק: "שימרו על ההנחיות" (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מפקד המשטרה לצד צ'ולק (צילום: דוברות)

מפקד המשטרה בעיר החרדית בני ברק, סנ"צ יאיר וייצנברג, הודיע בערב שבת כי נדבק בנגיף ה'קורונה', ככל הנראה לאחר שנפגש עם עסקן חרדי: "שימרו על ההנחיות".

כמו כן, 11 שוטרים אחרים, בהם קצין נוסף, שהיו במגע עם מפקד המשטרה - נשלחו לבידוד מחשש שנדבקו בנגיף.

בהודעה שכתב לשוטרים בעיר, כתב וייצנברג: "שוטרי תחנת בני ברק היקרים. אכן יצאתי חיובי בבדיקת קורונה, זה אומר שנדבקתי בוירוס, סביר להניח באחת מהפגישות או הפעילויות בבני ברק.

"התחושה למי שמעוניין לדעת: חום, כאבי שרירים וחולשה, כאבי ראש, שיעול קל ( אגב משתנה מחולה אחד לאחר), דיי מזכיר שפעת בשלב זה".

קצין המשטרה הדגיש: "תחנת בני ברק המיוחדת מספיק חזקה לבצע את משימותיה הרבות גל ללא חלק מהמפקדים. בתחנת בני ברק המפקדים ימשיכו להיות בחזית העשייה יחד עם השוטרים, בהפרות סדר, מבצעים ובחירום".

הרב חנניה צ'ולק בראיון מהבידוד

"אני בטוח שאתם ממשיכים בעבודת הקודש שאתם עושים", סיים את דבריו: "אנא מכם, שימרו על ההנחיות הבריאותיות, שימרו על עצמיכם".

כזכור, כפי שנחשף לראשונה ב'כיכר השבת', בימים האחרונים, יו"ר 'עזר מציון', הרב חנניה צ'ולק, שנדבק בקורונה, בא במגע עם אישי ציבור ורבים אחרים, בהם חלק מסגל הפיקוד של משטרת מרחב דן - כולל מפקד התחנה בבני ברק יאיר ויצנברג, קצין אגף המבצעים הוד לוי ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר