דרמה במודיעין עילית

הרמקולים הכריזו בשבת על חולה קורונה: סביבתו נכנסה לבידוד

כרוזים מטעם משרד הבריאות הסתובבו במהלך השבת בעיר מודיעין עילית והכריזו על חולה קורונה בן 76 • מדובר בסב לנכדים שהשתתף בחתונה מצומצמת לנכדו השבוע (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מודיעין עילית, ארכיון (צילום: ללא קרדיט)

במהלך השבת במודיעין עילית הסתובבו כרוזים מטעם משרד הבריאות שהכריזו על חולה קורונה בן 76. מדובר בסב לנכדים שהשתתף בחתונה מצומצמת לנכדו השבוע. הרמקולים שהסתובבו בסביבת מגוריו, הורו כי על כל מי שבא עמו במגע להיכנס לבידוד.

בהודעת משרד הבריאות נאמר כי "בשעה שתיים בצהריים התקבל דיווח על חולה חרדי בן 76 עם מחלות רקע רבות ממודיעין עילית, החולה נבדק במיון ביום חמישי שעבר ושוחרר הביתה, היום התגלה למפרע שהוא חולה קורונה".

החולה אותר אחרי רבע שעה והגיעו אליו הביתה, סביבתו הוזהרה כי עליה להכינס לבידוד החולה נלקח לאשפוז, המשפחה שלו כולה הוכנסו לבידוד.

ראש המועצה שהפכה לבירת הקורונה מדבר

מחקירה עלה שהחולה נכח בחתונה ונכח בתפילות במניין שלם מספר פעמים. נעשו כרזות בכל מודיעין עילית וגם נעשתה פריצה ברדיו בגל השקט.

בתוך כך, ביום שישי משטרת ישראל עצרה חשוד ועיכבה חשוד נוסף בעיר מודיעין עילית, שהפעילו תלמוד תורה המזוהה עם "הפלג" במודיעין עילית בה שהו כ-40 ילדים, שלמדו בניגוד להנחיות משרד הבריאות.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל פועלת בכוחות מתוגברים לאכיפת ההגבלות ופרוסה ברחבי העיר לבלימת התפשטות המגיפה. המגזר החרדי ברובו המוחלט שומר ומקפיד על הוראות משרד הבריאות, לצערנו ישנם גורמים שאינם נשמעים להוראות שנועדו להציל חיים. לכן אם ההידברות לא משכנעת, האכיפה תיהיה פחות סובלנית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר