"מדובר במגפה חמורה"

הרופא החרדי זועק ומזהיר: המגפה פוגעת בריכוזים החרדים

ד"ר יקיר קאופמן, בכיר במשרד הבריאות, מזהיר מפני אסון נורא בציבור החרדי: "לצערנו המגפה הזו פוגעת בריכוזים החרדים בשיעור גבוה; מדובר במגפה חמורה, אל תצאו מהבית, מתחנן אליכם" (ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
ד"ר יקיר קאופמן (תמונה: כיכר השבת)

ד"ר יקיר קאופמן, מנהל מחלקה במשרד הבריאות, מזהיר מפני אסון נורא בציבור החרדי: "לצערנו המגפה הזו פוגעת בריכוזים החרדים בשיעור גבוה; מדובר במגפה חמורה, אל תצאו מהבית, מתחנן אליכם".

"אחיי ורעי שלום וברכה", פותח ד"ר יקיר קאופמן את דבריו: "מתוקף תפקידי וכמי שמטפל בנושא בשבועות האחרונים סביב השעון, בכל מה שקשור למצב הקשה עם מכת הקורונה, ה' ישמור.

"אני פונה ומתחנן אליכם, הציבור החרדי היקר, שומרי תורה והמצוות. לצערנו המגפה פוגעת בריכוזים החרדים בשיעור גבוה, ויש כאלה הנמצאים במצב קשה, לא עלינו".

"אנא מכם, קורא קאופמן: "עצרו את התפשטות הקורונה, שמרו על הוראות גומרי הרפואה. אל תצאו מהבית, רק לצורך חיוני באמת, לזמן קצר ביותר. לא לגעת בדברים, הווירוס יכול לשהות על משטחים, אפילו על הסידורים בבית הכנסת, עד 17 ימים".

הרופא הבכיר קורא לשמור על היגיינה: "השתמשו בכפפות ובמסכות פנים ולשטוף ידיים במשך 20 שנות, בתדירות גבוהה, אפילו אם אתם חשים בטוב - ייתכן מאוד שאתם, או כל אחד, נושא את הנגיף".

ד"ר יקיר קאופמן באולפן 'כיכר השבת'

"אני חרדי כמוכם", מדגיש הרופא: "המקפיד להתפלל בציבור כל יום. בעת הזו, אני מתפלל ביחידות. רבותי, מדובר במגפה חמורה. הגעתי להתריע, תראו מה קורה בעולם, תראו מה קורה לאחינו בארה"ב. אני קורא לכם, לציבור, להדר ב'פיקוח נפש'. פיקוח נפש דוחה כל דבר בתורה כולה.".

"מתחנן ומבקש לטובתכם ולטובת כלל עם ישראל", סיים הרופא הבכיר.

מוקדם יותר פורסם בחדשות 12 דבריו של רופא בבית חולים במרכז הארץ: "מה קורה בבני ברק זה כמו באיטליה. כמעט כל חרדי שמגיע לבדיקה נמצא נגוע בקורונה. יש משפחות שיש בהן 100% הדבקה".

הרופא מזהיר: "משרד הבריאות צריך לעבור דלת דלת ולהוציא את החולים מהבתים. כי אם לא, בעוד כמה שבועות נראה אותם מגיעים במסות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר