פרסום ראשון

לבקשת הראש"ל הגר"י יוסף: החתונות הותרו עד מחר

ראש הממשלה ובכירי מערכת הבריאות ביקשו לאסור את קיום החתונות כבר מאמש בחצות לילה, מה שהיה מונע את קיום החתונות של אלו שקבעו עד השבוע הבא; כך זה בוטל (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשל"צ הגר"י יוסף מברך בחופה (צילום: יעקב כהן)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ובכירי מערכת הבריאות ביקשו לאסור את קיום החתונות כבר מאמש (שני) בחצות לילה, מה שהיה מונע את קיום החתונות של אלו שקבעו עד השבוע הבא, אך התערבותו של הראשון לציון והרב הראשי, הגאון רבי יצחק יוסף, הובילה לאישור קיום החתונות עד מחר בשעות הבוקר.

ל"כיכר השבת" נודע כי בימים האחרונים, קודם החלטת הממשלה על החמרת ההגבלות, בכירים במשרד ראש מהממשלה ומשרד הבריאות התייעצו עם הראשון לציון באשר לאיסור קיום החתונות.

במהלך השיחות הראשל"צ הסכים כי במצב הנוכחי שמדובר בסכנה - יש לאסור קיום חתונות. עם זאת, ביקש הרב כי האיסור יחול יומיים לאחר החלטת הממשלה וזה בכדי לאפשר לזוגות שביקשו להינשא במהלך הימים הקרובים, עד חג הפסח, להקדים את חתונתם ולהינשא.

הראש"ל: תקופה קשה, הקב"ה מנסה אותנו

ואכן, בהחלטת הממשלה התקבלה ההחלטה כי האיסור על קיום החתונות יחל ממחר. בלשון החלטת הממשלה נכתב: "התקנות לעניין חתונה יכנסו לתוקפן ביום ז' בניסן התש"ף - 1 באפריל 2020 - בשעה 08:00".

יודגש, כי ההיתר לקיים חתונות עד מחר הוא אך ורק במידה שהאירוע עומד בתנאי משרד הבריאות: עד 20 משתתפים, במרחק 2 מטר האחד מהשני ובמקום פתוח בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר