"הישארו בבית!"

אישה שהחלימה מקורונה - מדברת. צפו

"הקורונה פגשה אותי במקום האישי הכי קשה", מתארת שרי וויס, חולת הקורונה הראשונה שמשתחררת מ'לניאדו', שהדגישה: "זו מחלה איומה! תקשיבו להוראות" • צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המסר של החולה לשעבר (צילום: דוברות בית החולים לניאדו)

מטופלת ראשונה שוחררה בשעות הצהרים (שלישי) מ'מחלקת ההתפרצות קורונה-כתר' שבבית החולים לניאדו, וכעת היא מתארת את שחוותה.

מדובר באישה חרדית, שרי וייס מנתניה, בשנות ה-40 לחייה, ששהתה במחלקה במשך כשבוע. כעת, לאחר שחזרו שתי תוצאות שליליות לבדיקות הקורונה החוזרות שערכו לה, היא כאמור שוחררה היום לביתה.

החולה לשעבר, שבשגרה עובדת לפרנסתה כרפרנטית פדגוגיה במנהל החינוך הממלכתי דתי, דיברה למצלמות ברגעי שחרורה מבית החולים, וסיכמה את החלמתה במילים: "העתיד כבר כאן, ואנחנו צריכים להיות זריזים וגמישים בחשיבה שלנו לשינויים".

"הקורונה פגשה אותי במקום האישי הכי קשה", תיארה וויס, וביקשה גם להעביר מסר לציבור: "זו מחלה איומה! תקשיבו להוראות ותישארו בבתים. חשבתי שאני בחורה חזקה - אני רצה בקבוצת ריצה, לא חליתי כל החורף הזה - ו...חטפתי את זה".

שרי סיימה בתחינה לכלל - ובמיוחד לציבור החרדי, אליו היא שייכת: "תשמרו על עצמכם ועל ההורים המבוגרים, ותישארו בבית".

דבריו של מנהל מחלקת הקורונה

ד"ר אוריאל לוינגר, מנהל המחלקה הייעודית בלניאדו סיכם: "גב' וייס חוזרת לביתה לחיים נורמליים, ואני מתרגש לבשר על שחרור החולה הראשונה המחלקה". נדב חן, מנכ"ל בי החולים, בירך את צוות המחלקה: "אתם עושים עבודה נהדרת. מרגש מאוד לראות את שחרור המטופלת הראשונה מהמחלקה, ואני מקווה שיהיו עוד הרבה שחרורים. עם זאת, אנחנו נערכים לפתיחתה של מחלקה נוספת, ומשקיעים משאבים רבים ברכש ציוד מיגון והנשמה".

צפו בדבריה של שרי וויס

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר