אופוזיציה לנתניהו

סער: "אין מקום להקמת ממשלה מנופחת"

ח"כ גדעון סער קרא להקמתה של "ממשלה רזה" בשל משבר הקורונה, זאת לאחר הפרסום בדבר כוונתו של רה"מ להקים ממשלה ובה 36 שרים על מנת לרצות את כל הצדדים (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ח"כ גדעון סער (הליכוד), קרא להקמתה של "ממשלה רזה" בשל משבר הקורונה. זאת לאחר הפרסום בדבר כוונתו של רה"מ להקים ממשלה ובה 36 שרים על מנת לרצות את כל הצדדים.

"אומנם היו בתולדות ישראל ממשלות גדולות, אבל אין מקום להקמת הממשלה המנופחת ביותר בעת המשבר הכלכלי הקשה ביותר", אמר סער.

הוא אף קרא לשורת צעדים כלכליים נוספים, כולל "קיצוץ משמעותי בשכר לבעלי משכורות גבוהות במגזר הציבורי ובכלל זה שרים, חברי-כנסת, שופטים, מנכ״לים ועוד, הפחתת פנסיות תקציביות גבוהות והתייעלות משמעותית במגזר הציבורי".

נתניהו בנאום הניצחון על סער בפריימריז. ארכיון (מתוך הפייסבוק הרשמי)

השבוע פורסם, כי בכוונתו של נתניהו להקים ממשלה ובה 36 שרים, כך שזו תהיה הממשלה הגדולה ביותר אי פעם. הסיבה לדבר היא ההבטחה לכחול לבן למספר תיקים גבוה, מה שעשוי להביא למצב של מרד מקרב חלקים בבלוק הימין שיישארו ללא תיקים.

בכירים בליכוד מתחו הבוקר (שלישי), ביקורת קשה על ראשי מפלגת 'ימינה' שדרשו שלושה תיקים למפלגתם הקטנה. הבכירים טענו, כי "מדובר בדרישה חצופה ומוגזמת. בנט קיבל את תיק הביטחון לתקופת ביניים, שלא יתרגל".

באשר למו"מ הקואליציוני בין המפלגות, חלק מהסיכומים שאליהם כבר הגיעו הצדדים לא רלוונטיים.

ע"פ הדיווח, הליכוד הסכים לוותר על מינויו מחדש של יולי אדלשטיין לתפקיד יו"ר הכנסת, אולם בעקבות מסר תקיף שהעביר אדלשטיין, הסוגיה עלתה מחדש על שולחן הדיונים. גם תיק המשפטים, שהוחלט כבר כי אבי ניסנקורן מכחול לבן יקבל אותו, נפתח לדיון מחודש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר