נדבק בחתונה

פרסום ראשון: עסקן בכיר ב'פלג' חלה בקורונה

רבני 'הפלג' - שחתמו מאוחר מכולם על הוראה כללית להיזהר מהנגיף, בעוד רבים מאנשיהם מפרים את הנחיות המדינה בהתרסה - שומעים בשעה זו כי מקורבם וילדיו נדבקו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
האירוע, בו ככל הנראה נדבק העסקן (צילום: אליהו במברגר)

פרסום ראשון: עסקן בכיר ומוערך ב'פלג' חלה בקורונה, ואושפז בבית החולים. הנגיף לא עצר בו, ושלושה מילדיו האברכים נמצאו אף הם כנשאים.

ל'כיכר השבת' נודע, כי הילדים ואביהם ביקשו להיבדק, לאחר שהשתתפו בחתונה לקרוב משפחתם, שחופתה נערכה לפני כשבועיים בבית העלמין בבני ברק כסגולה לעצירת המגפה, בעקבות הגילוי כי אחד מהחוגגים בשמחה הינו חולה קורונה.

כזכור, כפי שפורסם לראשונה ב'כיכר השבת', עשרות חרדים קיבלו בשבוע שעבר שיחת טלפון דחופה ממשרד הבריאות, בה נמסרה להם הוראה להיכנס לבידוד - כולם מאותה הסיבה: הייתם באירוע בו שהה אדם שלקה בנגיף.

התמונות מהחתונה המדוברת זכו לפרסום רב, לאחר שבני הזוג הטריים עמדו מתחת לחופה שמוקמה בבית קברות, בהמלצתו של רבם הגר"מ גרוס, שנסמך בכך על המסופר ב'פנקס' של חברא-קדישא 'פרושים', כי חופה שכזו - שאחד מהנישאים הינו יתום - עצרה בשנת תרס"ה מגפה שהיכתה בילדי העדה התימנית בירושלים.

כעת כאמור, מלבד החולה הראשון שהתגלה מחתונה זו, עליו דווח, מתברר כי גם ארבעה מבעלי השמחה נמצאו חיובים בבדיקת קורונה.

התקהלות אסורה בהלווית רב מ'הפלג' (צילום: מוטי גרין)

העובדה כי החולה המבוגר, שאושפז בבית החולים, הינו בכיר וחשוב ב'פלג', נלחשת בשעות אלו באוזני רבניהם, שחתמו מאוחר מכולם על הנחיה להיזהר לא להידבק בנגיף, ללא אזכור הנחיות משרד הבריאות, ובעוד רבים מאנשיהם מפרים אותן בהתרסה.

נותר רק להמתין ולראות, האם מקרה זה יוביל לחידוד עמדות רבני 'הפלג', שיקשיחו את ההוראות לציבור המציית להם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר