כוננות קורונה

וול-דאן בכוננות מלאה ושירות עד הבית

שמעון אסרף, מבעלי המותג וול-דאן, קורא ללקוחות להקדים את הזמנותיהם, ליהנות מהמחירים הקיימים טרם עלייתם, ולנצל את אפשרויות ההזמנה עד הבית (צרכנות, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

גם בימים אלו ממשיכות קצביות וול-דאן לעבוד במלוא המרץ. "משבר הקורונה הצליח אולי לעצור את העולם מלכת, אבל לא את חג הפסח שמתקרב ובא עלינו לטובה", אומר שמעון אסרף, מבעלי המותג וול-דאן. לאחרונה, יצאו קצביות וול-דאן מכל מחלקות הבשר הטרי ברשתות ועברו לעבוד במתכונת של סניפים פרטיים בלבד ואפשרויות און-ליין. "אין ספק שהשירות ללקוח משתדרג כשהוא מגיע לקצבייה פרטית", מסביר אסרף.

עם זאת, העבודה בקצביות נעשית תוך שמירה קפדנית על כל הוראות משרד הבריאות וכללי ההיגיינה המחייבים. "אם במשך כל השנה נשמרת רמה גבוהה של היגיינה בקצביות", אומר אסרף, "הרי שבימים אלו השמירה היא שבעתיים, עם כל הכוח, המרץ, ולא פחות חשוב עם החיוך".

ואכן, מתוך כוונה להמשיך בשגרת ערב חג בד בבד עם ההבנה כי בבתים רבים השגרה השתנתה, ממליץ אסרף ללקוחות לנצל את אפשרויות ההזמנה מהבית, כאשר המשלוח מגיע עד 48 שעות לבית הלקוח. כמו כן, ממליץ אסרף להקדים את ההזמנות ככל הניתן: "כך יתחלק העומס בצורה שווה בתקופה לחוצה זו, והלקוח יוכל להיות רגוע שלפחות מבחינת הבשרים או העופות לחג הוא מסודר".

מאמצים רבים משקיעים בחברת וול-דאן על מנת לוודא שלא יהיה מחסור בבשרים, ומשתדלים לשמר את המחירים למרות העלייה הצפויה במוצרי הבשר, העופות והדגים. לדברי אסרף: "בקצביות וול-דאן עושים הכול כדי לשמר את המחירים הקיימים לרווחת ציבור הלקוחות. זה לא קל, אבל אנחנו ממש נלחמים להקפיא את המחירים וב"ה בינתיים אנחנו מצליחים למנוע את העלייה". משכך, ממליץ אסרף לכל הלקוחות להקדים את ההזמנות גם כדי ליהנות מהמחירים הקיימים ולא לחכות לרגע האחרון.

השירות והאיכות בקצביות וול-דאן הם השילוב המנצח של המותג. וכשמדברים על שילוב מנצח, אי אפשר שלא להעלות על נס את הכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית, כאשר השחיטה נעשית הן לפי חומרות הבית יוסף והן לפי שיטת הרמ"א – מה שמנגיש את הבשר האיכותי לכל העדות והחוגים. גם עכשיו, עם כל הלחץ של ערב פסח ומשבר הקורונה, נערכים בקצביות – בהוראת אסרף - להעניק שירות לכל לקוח "כדי שכולם יגיעו לחג מרוצים ועם כל השמחה", כדבריו.

והוא בוחר לסיים באופטימיות ובתקווה: "תודה גדולה לכל הלקוחות, הוותיקים והחדשים, שהצביעו ברגליהם ורכשו את מוצרי המותג וול-דאן הידועים בטיבם וטעמם. כולם צריכים להודות בראש ובראשונה לבורא עולם על הרעה כשם שמברכים על הטובה. בסוף יתברר שכל המצב הזה הוא לטובת עם ישראל, להכין את העולם לקראת משיח צדקנו בקרוב. שכולם יגיעו לליל הסדר בשמחה ובחיוך ובשפע גדול".

הקדימו הזמנותיכם:

טלפון: 02-5363335 09-8865833

ווצאפ: ירושלים – 052-7117344 054-7805770

בני ברק – 054-9950979

און-ליין: www.weldone.co.il

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר