פרסום ראשון

בדיקות קורונה במאה שערים? הקיצונים נגד

קופות חולים החלו בהקמת מתחמים לבדיקות קורונה בשכונת מאה שערים. בעוד התושבים מרוצים, יש בין הקיצונים מי שמתנגדים: "קודם שיתנו לנו להתפלל בבית כנסת" (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בעקבות העליה במספר חולי הקורונה בירושלים בכלל ובמגזר החרדי בפרט, החליטו בקופות החולים להקים מתחמי דרייב אין לבדיקות וגילוי נשאים של הנגיף גם בשכונת מאה שערים בירושלים.

הראשונים להקים מתחם מיוחד לבדיקות אלו, היו בקופת חולים הכללית. גם בקופת חולים מאוחדת מתכננים להקים מתחם בדיקות דומה בימים הקרובים.

מרבית תושבי השכונה מרוצים מהקמת מתחמי הבדיקות. בימים האחרונים, מרבית התושבים מקפידים על הגבלות משרד הבריאות - וכעת הם מצטרפים למאמץ למניעת המשך התפשטות נגיף הקורונה.

אך יש זרם אחד של קיצונים בשכונה שהדבר אינו מוצא חן בעיניהם, והם החליטו להתנגד ליוזמה המבורכת, מנימוקים שאינם ממין העניין.

שוטרים עוצרים מתפללים במאה שערים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

"אין לנו בעיה עם עצם הקמת מתחמי הבדיקות", אומר ל'כיכר השבת' אחד מהקיצונים המתנגדים לפעילות של קופות החולים בשכונה החרדית.

הוא הסביר, "מה שהרבה יותר חשוב מהבדיקות, זה תפילות. קודם שיפתחו לנו חזרה את בתי הכנסת, ואז, כשנוכל להתפלל, שיפתחו גם מתחמי בדיקות".

אתמול נחשף ב'כיכר השבת' כי תושבים בשכונת מאה שערים פנו אל ראש הממשלה בנימין נתניהו בטענה כי אין לו סמכות להחליט על סגירת בתי הכנסת והמקוואות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר