נלחמים בקורונה!

הבטחת מרן: לומדים - ועוצרים את המגיפה

דברי מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי כי "אם ילמדו תורה, תיעצר המגיפה", הביאה להתעוררות גדולה בציבור • רבים מיהרו לרכוש דפי לימוד להצטרפות לסיום הש"ס כולו (חרדים)

(צילום: Shlomi Cohen/Flash90)

ההתבטאות של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי כי לימוד התורה תעצור את מגיפת הקורונה, גררה להתעוררות גדולה בקרב ציבור היראים לדבר ה', המחפשים במה עליהם להתחזק כסגולה למניעת המשך התפשטות נגיף הקורונה.

כפי שדיווחנו אתמול ב'כיכר השבת', משגיח ישיבת אורחות תורה, הגר"ח מישקובסקי סיפר: "שאלתי את נאמן ביתו של מרן, הרב גדליה הוניגסברג, האם יש לו מילה עם מרן שר התורה, והוא אמר לי שהוא שאל אותו 'כל העולם בפחד, מה אנחנו עושים?' וענה לו מרן בזה הלשון: 'ילמדו תורה - תיעצר המגפה'".

המשגיח הוסיף: "אני מתחנן; מרן אומר תלמדו תורה - תיעצר המגיפה. נהיה השליחים, תהיה לנו את הזכות לעצור את המגיפה מעל כלל ישראל. עוד דף ועוד דף תורה, ומתוך הדחק זו זכות הרבה יותר גדולה".

הגר"ד לאו: "נזכה שתפסח מעלינו המגיפה"

אך כולנו יודעים עד כמה קשה לשקוד בלימוד התורה כאשר אנחנו נמצאים בבית. הילדים מפריעים ברקע, צריכים עזרה עם ההכנות לפסח, ועוד שאר טרדות המפריעות.

מה עושים? מתחייבים. כשאדם יודע כי הוא חלק מציבור שלם הרוצים לסיים את הש"ס כולו ביום אחד, ובלעדיו לא יצליחו הרבים במשימתם - הוא מושיב את עצמו בכוח ללמוד עוד דף גמרא, ולעצור את המגיפה.

בואו לעצור את נגיף הקורונה! לחצו כאן>>>

ביום ראשון, י"ח ניסן, ג' דחול המועד פסח, יעצרו אלפי יהודים מכל רחבי העולם את כל עיסוקיהם, יתפנו מהמשך המעקב אחרי הנעשה בעולם ויפסיקו לבדוק מה קורה עם הקרונה. כעת, הם מתאחדים יחד עם גיבורי החיל הלומדים דפי גמרא, ומסיימים יחדיו את הש"ס ביום אחד.

רוצים גם אתם להימנות עם הזוכים להגנת התורה? לחצו כאן, רשמו את מספר הדפים שברצונכם ללמוד - ובאותה שעה, תתיישבו לסדר הלימוד הייחודי יחד עם אלפים מישראל - עד לצפייה המשותפת במעמד סיום הש"ס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר