הצטרפו לשידור החי

צפו ב"כיכר Show": פיני איינהורן בקומזיץ מרגש ומשמח

הזמר החסידי פיני איינהורן, במופע מוזיקלי מלא מבית 'כיכר Show' שנערך באמפי 'שלווה'. מידי ערב 'כיכר השבת' יביא אליכם לסלון את מיטב האמנים במוזיקה היהודית (כיכר Show)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: נעמי רטבי. סטילס: חיים טויטו)

קרדיטים:

הפקה וניהול אמנותי: איציק דניאל
צילום והפקת וידאו: נעמי רטבי
הגברה ותאורה: עידן שונם הלוי
הקרנות: יוסי עטר
וידאו ארט ומולטימדיה: מדיה פרו
צילום סטילס ועיצוב גרפי: חיים טויטו
ניהול במה: אמיר צברי
תזמורת: אהרל'ה נחשוני ותזמורתו
הנחיה: מנחם טוקר

לצפייה במופע הפתיחה של יונתן רזאל והפסנתר כנסו כאן

לצפייה במופע המלא של אוהד מושקוביץ כנסו כאן

פיני איינהורן: "יש בי המון כאב, אבל גם תקווה ואופטימיות"

הזמר והקומזיצר המצליח, פיני איינהורן' מספר על המופע שנערך במסגרת 'כיכר שואו' בשיתוף 'שלווה', קרן דניאלי, הדסה, איחוד הצלה, נועם 1, המבורגרס, וול דאן. "הייתה לי תחושה די קשה בשל המצב והעובדה שאני מופיע מול אולם ריק, אבל ניסיתי כל הזמן לדמיין כמה אנשים יקשיבו לזה אחר כך וזה ניחם אותי קצת".

"מי שיראה את המופע, יבין את התחושות שלי - המון כאב אבל המון תקווה ואופטימיות", אומר איינהורן ומוסיף, "אני חווה את התקופה הזו באופן מאד קשה. קשה לי וכואב ויש ימים שלא בא לי לקום מרוב שאני לא רואה את הסוף".

"אני מנסה להתנחם בקטע שאני משקיע המון זמן במשפחה שלי דבר שבשנים האחרונות מאז התחלתי להופיע רבות, לא יצא לי. אני פתאום רואה שנוצר ביני ובין הבת שלי הגדולה קשר שלא היה לי בעבר וזה דברים מדהימים שקרו בתקופה הזו", מספר איינהורן גם על הצד החיובי.

הוא אומר ומספר, כי במהלך ההופעה באופן ספונטני בחר לשיר שיר מילדותו, שיר של חסידות בעלזא וזה ריגש אותי מאד למרות שמרוב התרגשות התבלבלתי באמצע השיר, הרגשתי שזה דבר אמיתי שהצופים יראו וירגישו".

"יש לי את הכבוד להיות חלק מהמופעים של 'כיכר Show', שיכולים לשמח אנשים בבית, שלפחות את זה יהיה להם, אני מתפלל שזה יגיע לכמה שיותר אנשים כי יש שם הרבה טירוף של שמחה", הוא מסיים.

צפו במופע המלא:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר