בגלל הסגר?

עוד עליה במספר החולים; 139 במצב קשה

לאחר שבימים האחרונים, יש מדי ערב עליה תלולה במספר הנדבקים בנגיף המסוכן. הערב, לראשונה העקומה החלה להתיישר ומספר החולים צומצם אך מספר המתים עלה (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כמדי ערב גם הערב (ראשון), משרד הבריאות מעדכן את מספר החולים בישראל, שנדבקו מהנגיף המסוכן, לפי הנתונים, מדובר בעלייה מתונה ביחס לימים האחרונים.

סך כל חולי הקורונה במדינה עומד על 8,430 איש, כאשר מתוכם 139 במצב קשה, 182 במצב בינוני ו- 7,515 בני אדם במצב המוגדר כקל.

לפי הנתונים, יש כבר למעלה מ-514 בני אדם שכבר הבריאו מהנגיף המסוכן ושוחררו לביתם.

ביממה האחרונה נוספו "רק" 412 מקרים מאומתים חדשים של חולים בנגיף, מדובר על סכום מועט ביחס לימים האחרונים, שקצב ההדבקה היה גבוה יותר.

יחד עם זאת, מספר המתים עומד על ארבעה בני אדם - ב-24 שעות האחרונות, נתון גבוה יחסית לימים האחרים. סך כל הנפטרים כתוצאה מהנגיף עומד על 49 איש.

כפי הנראה, מלבד חסדי השמיים שבירידה בכמות ההדבקות, מדובר גם על ההחמרות של משרד הבריאות, מה שהותיר את כל הישראלים בבית. במידה וההוראות ישמרו על ידי אזרחי המדינה - יש סיכוי שהסגר יסתיים לאחר חג הפסח.

תיעוד נרחב: ההסגר בבני ברק • ביום ובלילה (צילום: מוטי גרין)

מוקדם יותר דווח, כי אישה בת 98 שהגיעה אתמול לבית החולים שערי צדק כשהיא במצב קשה נפטרה היום. מבית החולים שערי צדק נמסר: "אישה בת 98 שהובאה אתמול על ידי מד"א במצב קשה מאוד למרכז הרפואי שערי צדק, נפטרה לפני מספר שעות. בשל המצב הקשה בו הגיעה ובשל מחלות רקע מורכבות, האישה טופלה בחדר מבודד על ידי צוות ממוגן ונלקחה בדיקה לקורונה. בשעות הצהרים התקבלה תשובה חיובית. אנו משתתפים בצער המשפחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר