הנחיות מחמירות

ראה"ע החרדי מתדרך יחד עם האלוף • צפו

ראש העיר של ביתר עילית מאיר רובינשטיין, יצא בהודעה משותפת וחריגה עם האלוף במיל' יוסי בכר, על ההנחיות החדשות לתושבי העיר לקראת חג הפסח המתקרב • צפו (ארץ)

(צילום: דוברות ביתר)

בהודעה משותפת הערב (ראשון) של ראש העיר ביתר עילית מאיר רובינשטיין והאלוף במיל׳ יוסי בכר, הם הנחו את התושבים בהוראות החדשות והמחמירות, שנועדו להגן על התושבים בעצם מהוות סגר מרצון.

ואלו ההחלטות שקיבלו בעירייה

• לא תתקיים השנה הגעלת כלים במרחב הציבורי. ניתן לבצע הגעלת כלים בבית, על פי הוראות ההלכה.

• יודגש: בני משפחתם של החולים צריכים להיות בבידוד מוחלט ובשום אופן לא לצאת מן הבית. צוותי הרווחה בעירייה פועלים לסייע למשפחות אלו, כדי שלא יצטרכו לצאת מהבתים. כל אדם שחש תסמינים, כמו גם, בני משפחות של חולים מאומתים - עליהם להתקשר באופן מיידי למד"א ולהיבדק.

ליל הסדר: כל משפחה יושבת סביב שולחן הסדר רק עם בני הבית שמתגוררים כל השנה בתוך הבית. על פי ההנחיות, החל מהיום, תתאפשר כניסה לעיר אך ורק לתושבי העיר בלבד.

• למניעת התקהלויות, סניפי 'חסד לאלפים' ו'יש חסד' וחלק מסניפי 'שפע ברכת ה'' - פתוחים לשירותכם עשרים וארבע שעות. סניף רמי לוי פעיל עד 12 בלילה.

רה״ע מאיר רובינשטיין אמר: "לצורך סיוע לעירנו מול הרשויות השונות שלא עומדות בקצב, ביקשתי למנות את האלוף במיל' מר יוסי בכר שיסייע לנו מול הרשויות לטובת התושבים".

"אני מתחנן בפניכם. בימים האחרונים מתקיימות הלוויות בארצנו הקדושה. אנא, שמרו על ההנחיות לחומרא והצילו את חייכם ואת הקרובים אליכם. בברכת 'חזקו ויאמץ לבבכם'". הוסיף ראש העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר