דרעי וליאון מתנגדים

בדיון: להטיל עוצר על השכונות החרדיות בירושלים וגם ב"ב

לאחר שמספר החולים בקורונה בירושלים הוא הגדול בישראל - בעיר בשכונות החרדיות. הלילה, יתכנסו חברי הממשלה ויצביעו האם להטיל סגר על השכונות החרדיות בירושלים וגם על ב"ב (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יותר מ-1,800 חולי קורונה יש בירושלים, בעקבות כך שרי הממשלה יתכנסו הלילה (מוצ"ש), להצביע האם להטיל סגר על השכונות החרדיות בירושלים, גם בני ברק נמצאת על הכוונת.

על פי משרד הבריאות, היה צריך להטיל את הסגר כבר בתחילת החג, אך בשל ההתנגדות שהביעו השר אריה דרעי וראש העיר משה ליאון, הוחלט לחלק את העיר לרבעים.

ירושלים חולקה כזכור ל-7 רבעים - בערב החג, כאשר התכנון היה לחסום 15 שכונות חרדיות - לפי המלצת בכירי משרד הבריאות, אך דרעי וליאון התנגדו.

הלילה, לאחר שקצב החולים גדל בירושלים, הוחלט להביא להצבעה את הסגר על השכונות החרדיות בירושלים, וגם להמשיך את ההסגר על העיר בני ברק.

שמות השכונות שהוגשו לשרים, הם הר נוף, בית וגן, גבעת מרדכי, מאה שערים, גאולה, רמות, רמת שלמה, קרית משה, גבעת שאול, סנהדריה, שמואל הנביא, בית ישראל, הבוכרים, זכרון משה ומקור ברוך.

מפת החולים בערים החרדיות

בני ברק: 1,761 חולים. בית שמש: 188 חולים. אלעד: 233 חולים. מודיעין עילית: 190 חולים. ביתר עילית: 137 חולים. קרית יערים- טלז סטון - 38 חולים. אופקים: 31 חולים. באר יעקב: 18 חולים. רכסים: 28 חולים. מבשרת ציון: 13 חולים. כפר חב"ד: 44 חולים.

###########VIDEO: /data/auto/flv/sa/psqnf4cw.m4v###IMAGE: /data/auto/flv/custom_thumb/32hxlpxh.jpg###DAR1.78###TEXT{מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב בראיון בלעדי}###

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר