המאבק ב'קורונה'

ה"פרובוט" הצה"לי שמסייע לבני ברקים. צפו

יחידת יהל"ם הצטרפה למאבק בנגיף ה'קורונה' ושילבה את ה"פרובוט", הנשלט מרחוק, במשימות בבני ברק, במטרה להקל על העברת ציוד כבד וחלוקת המצרכים לתושבים (צבא)

(צילום: דובר צה"ל)

יחידת יהל"ם (יחידת הנדסה למשימות מיוחדות) הצטרפה למאבק בנגיף ה'קורונה' ושילבה את ה"פרובוט", הנשלט מרחוק, במשימות בבני ברק, במטרה להקל על העברת ציוד כבד וחלוקת המצרכים לתושבים.

קצין האג"ם של היחידה, רס"ן ב', סיפר לאתר צה"ל כי "הלוחמים יידעו לעשות את ההתאמות הנדרשות על מנת לשלב את ה'פרובוט' בכל משימה, הרובוט איתו אנחנו עובדים מופעל ע"י לוחמים ואנשי מעבדת הרובוטים של 'יהל"ם', אשר עברו הכשרה ייעודית להפעלת האמצעי ומוכשרים לתפעול יחידת שליטה מתקדמת.

"הפרובוט מאפשר לכוחות הסיוע לשנע כמות גדולה של ציוד ואספקה לתושבים מבלי לייצר חשיפה ואינטרקציה בין בני אדם".

(צילום: דובר צה"ל)

קצין הטכנולוגיה והאחזקה ביהל"ם, סרן י', סיפר לאתר צה"ל כי "אחרי שהעמסנו את הכלים והגענו לנקודת הכינוס, העברנו תדריך משותף עם הכוחות המשתתפים בסיוע במרחב בני ברק וחילקנו את המשימות. מארזי הסיוע הועמסו על ה'פרובוט' והתחלנו בחלוקה. הרובוט מאפשר העמסה של כמות גדולה מאוד של מצרכים, הוא נייד וקטן וכך יש לנו תנועה במקומות צרים וצפופים עם ריבוי כלי רכב שחונים ברחובות".

"יש לי גם זווית אישית במשימה זו", מודה סרן י'. "אני יליד בני ברק ולסבי ז"ל, שנפטר לפני כחודש ימים, הייתה חנות ירקות בעיר. היום, כשהפעלנו את הרובוט וחילקנו בעזרתו את המצרכים בפעם הראשונה, עברתי ליד החנות והבחנתי בדוד שלי שנופף לי לשלום. אין ספק שזה אירוע שמאוד ריגש אותי אישית בתקופה הלא פשוטה שעוברת עלינו. אני רוצה לאחל לכולם בשם יחידת יהל"ם וחיל הטכנולוגיה והאחזקה חג פסח שמח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר