הח"כים עודכנו

עוזרו של יעקב אשר נדבק בקורונה; הח"כ ייכנס לבידוד

תוצאות בדיקת קורונה שנעשתה לעוזרו ונהגו של חבר הכנסת יעקב אשר גילו כי הוא נדבק בנגיף; בעקבות כך, כל מי שהיו לצידו, בהם הח"כ מיהדות התורה, ייאלצו להיכנס לבידוד (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ח"כ יעקב אשר (צילום: פלאש 90)

עוזרו ונהגו של חבר הכנסת יעקב אשר (יהדות התורה), יונה ויזל, נדבק בקורונה, בעקבות כך, הח"כ ייאלץ להיכנס לבידוד, מחשש שנדבק.

קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, פנה לפני זמן קצר (רביעי) במייל לכלל חברי הכנסת ועובדיה, נוכח עדכון שקיבל הערב מגורמי המקצוע במשרד הבריאות, לפיו עוזרו של ח"כ יעקב אשר נמצא חיובי לנגיף הקורונה.

על פי הבדיקה האפידמיולוגית שבוצעה, נמצא כי העוזר שהה בכנסת ביום ראשון ה-05.04 בין השעות 9:00-17:00. לאור ממצאים אלו, הודיע ח"כ יעקב אשר לקצין הכנסת כי הוא נכנס לבידוד ביתי.

בהמשך פנייתו לח"כים הדגיש קצין הכנסת, כי כל מי ששהה בסביבת העוזר בתאריך זה ובין השעות הרלוונטיות, יפעל בהתאם להנחיות המופיעות באתר משרד הבריאות, וייכנס אף הוא לבידוד.

מלשכת ח"כ יעקב אשר נמסר ל'כיכר השבת': הערב נודע לנו על אחד מעוזריו של ח"כ אשר שנמצא חיובי לבדיקת הקורונה, יוזכר שחבר הכנסת לא שהה במחיצת עוזריו בשמונת הימים האחרונים, והוא נכנס הערב לבידוד בהתאם להנחיות משרד הבריאות".

יונה ויזל עצמו מסר ל'כיכר השבת': "ברוך השם אני מרגיש מצוין. מצבי טוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר