ה'סגולה' תעזור?

האם נפטרה מהנגיף; בנה וחתנה נלחמים על חייהם

הקורונה הכתה בעוצמה: לפחות 6 מבני משפחת נוסבוים נדבקו בנגיף. הסבתא בת ה-91 לא שרדה, ונקברה בערב שבת; בנה וחתנה זקוקים לתפילותיכם • וגם: סגולת כתב ידו של החתם סופר (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: דוברות)

בערב שבת נפטרה, כפי שדווח ב'כיכר השבת', מרת איילה נוסבוים ע"ה בת ה-91 מבני ברק, שחלתה בקורונה. אך היא לא לבד; הנגיף פגע גם בבני משפחתה, בהם בנה הגאון רבי חנוך רפאל, ר"מ בישיבת עטרת התורה בירושלים, שמצבו מוגדר קשה מאוד.

הכל החל לפני מספר שבועות, כאשר הרב נוסבוים נסע מביתו בשכונת אונסדורף שבירושלים כדי לדאוג שאמו הקשישה הגרה עם בתה וחתנה בביתם בבני ברק, לא תהיה לבדה כאשר אלו יצאו להשתתף בחתונה.

לאחר כמה ימים חש הבן מעט ברע, עבר בדיקת קורונה וזו יצאה חיובית. בעקבות כך נבדקו גם בני משפחתו, אשתו, כמה מילדיו, אמו, אחותו וגיסו, משום שהיה בקרבתם, ורובם התבררו כנושאים אף הם את הנגיף בגופם.

הלווית חולת קורונה. ארכיון (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בינתיים מצבו של הרב נוסבוים בן ה-63 הידרדר, והוא אושפז בבית החולים הדסה עין כרם, כאשר הרופאים מאבחנים פגיעה בלבו וכי הוא בסכנת חיים ממשית.

בשיחה ל'כיכר השבת' מספר בנו ארי: "גם אמי, אחותי, דודי ודודתי חלו, אך מצבה של סבתי, אמו של אבי יבדל לחיים, הידרדר בתוך ימים ספורים, היא אושפזה בתחילת השבוע בבית החולים שיבא שבתל השומר במצב קשה ואתמול נפטרה".

הבן-הנכד, המתנדב במד"א, מוסיף, כי בשל המצב הקשה בו שרוי אביו, היו שהניחו על גופו כתב יד עתיק של מרן בעל ה'חתם סופר' זי"ע, צעד שחולים באנגליה טענו כי בזכותו הבריאו. גם במשפחתו של יו"ר ארגון החסד מתנת חיים הרב ישעיהו הבר, שחולה קורונה במצב קשה, השתמשו בסגולה מעניינת זו.

תלולית העפר מעל קברה הטרי של הרבנית נוסבוים ע"ה (באדיבות המצלם)

ואלו שמות החולים המוזכרים בידיעה, שמורדמים ומונשמים במצב קשה - "הם זקוקים מאוד לתפילותיכם", מפציר בן המשפחה: הרב חנוך רפאל בן הינדא איילה, שלמה מאיר בן צירה צירל (רוזנברג, חתנה של מרת איילה ע"ה) - לרפואה שלימה, בתוך שאר חולי ישראל.

כתב היד הסגולי של ה'חתם סופר' (באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר