עם ישראל בתפארתו

צפו: חגיגת בר מצווה מרגשת במלון הקורונה

חיים וידר, השוהה עם משפחתו במלון 'ניר עציון' שהוסב לחולי קורונה - חגג אמש (ראשון) את שמחת בר המצווה בחדר האוכל של המלון כשהאורחים כולם מתגייסים לחגיגה (חדשות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: שמוליק חיימסון, יהודה רוזן ואורי מילר)

תיעוד מרגש: חיים וידר, נער חרדי, שאובחן עם בני משפחתו כחולים בנגיף ה'קורונה' ובימים אלו הם שוהים במלון 'ניר עציון' שהוסב לחולי קורונה - חגג אמש (ראשון) את שמחת בר המצווה באופן יוצא דופן בחדר האוכל של המלון.

חולי הקורונה השוהים במלון ארגנו אירוע בר מצווה מפואר ורתמו אנשים טובים מרחבי הארץ שהכינו אוכל בשפע ובר מתוקים מיוחד. הנער שלא חלם לרגע על שמחת בר מצווה במצב בו הוא נתון, התרגש והודה למארגנים.

הצלם יהודה רוזן, חולה קורונה השוהה במלון, שתיעד את האירוע עבור המשפחה סיפר בשיחה עם 'כיכר השבת': "כשאורחי המלון שמעו על בר המצווה, נרתמו כולם קטנים כגדולים, הכינו ניקו וערכו אירוע שלא היה קורה לו זה היה בבני ברק. אני תרמתי את עצמי כצלם האירוע".

אב החתן אברהם וידר סיפר בשיחה עם 'כיכר השבת': "לא האמנתי שנצליח לחגוג במלון בר מצווה, היה אירוע מושקע מאוד. הבן שלי התרגש מאוד, עם דמעות של אושר הוא אמר את הדרשה לאנשים שהכיר לראשונה לפני כמה ימים במלון, אבל מהצד זה נדמה כמו משפחה אחת גדולה. הוא קיבל מתנות כמו כל אירוע בר מצווה. מי כעמך ישראל".

יצוין, כי מי שעזרו בארגון מסיבת בר המצווה, הם אנשי פיקוד העורף, בראשם סא"ל עוזי כהן וסא"ל איתן רייזברג.

צפו בתיעוד שצילומו: שמוליק חיימסון, יהודה רוזן ואורי מילר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר