בן 42 בלבד

לונדון: רבי יוחנן האכהייזער ז"ל נפטר מהנגיף

אבל בחסידות מכנובקא בעלזא עם היוודע פטירתו הלילה של האברך רבי יוחנן האכהייזער ז"ל, מחשובי החסידים בלונדון לאחר שחלה בנגיף הקורונה, אב ל-12 יתומים (עדכוני קורונה)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

אבל בחסידות מכנובקא בעלזא עם היוודע פטירתו הלילה של האברך רבי יוחנן האכהייזער ז"ל, מחשובי החסידים בלונדון לאחר שחלה בנגיף הקורונה, בן 42 בפטירתו.

המנוח נישא לבת הרב עמרם מענצער מאנטוורפן שבבלגיה. הוא חלה בנגיף לפני מספר שבועות, כשבימים האחרונים מצבו הדרדר מאד, כשרבים נשאו תפילות לרפואתו.

העסקן הרפואי המקומי ר' אהרן רייז שמסייע לחולים רבים הנאלצים להתאשפז בבית החולים בלונדון מספר ל'כיכר השבת', כי לפני כמה ימים הוא עוד הספיק לבקר את המנוח בבית החולים, וכי מדובר בטרגדיה גדולה לאחר שכעת נשארו 12 ילדים יתומים ללא אבא.

עוד הוא מספר, כי בשבועות האחרונים סבלו החולים היהודים ממצוקה קשה של מחסור באוכל כשר, ובסירוב נוקשה של הנהלת בית החולים להכניס אוכל מבחוץ, מה שגרם לסבל רב בקרב חלק גדול מהחולים היהודים והחרדים במקום, אך בימים האחרונים לאחר פעילותו המאומצת, הצליח להכניס כמה פעמים אוכל כשר לחולים.

ר' אהרן רייז (באדיבות המצלם)

לדבריו, בימים האחרונים חלה ירידה קלה במספר חולי הקורונה מקרב האוכלוסייה החרדית, אך בבית החולים ישנם יהודים רבים שמאושפזים עדיין במצב קשה מאד וזקוקים לרחמי שמים.

"הרופאים רצים מחולה אחד לחולה אחר בניסיון להשתלט על העומס ולהעניק טיפול מציל חיים לכלל החולים", הוא מסיים.

יצוין, כי בתו של המנוח נישאה בחודש אלול האחרון לבנו של רבי יעקב דוד שרייבר ז"ל, שנפטר אף הוא מהנגיף הקטלני לפני כשבוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר