תוך כדי דיאליזה

חסדי השם: חולת כליות, אם לשישה, החלימה מקורונה

סיפוק גדול בקרב הצוותים הרפואיים שטיפלו באישה חרדית, בת 52 בסך הכל ואם לשישה ילדים, שטופלה ב'דיאליזה' - לראשונה בתוך מחלקת הקורונה; אמש היא החלימה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חדרה של החולה (צילום: דוברות בית החולים לניאדו)

אמש (שלישי) שוחררה לביתה, ממחלקת ההתפרצות 'קורונה-כתר' בבית החולים לניאדו, לאחר שכמאושפזת במקום היתה לחולה היחידה בארץ שעברה טיפולי דיאליזה תוך כדי בידודה בשל הנגיף.

ל'כיכר השבת' נודע, כי מדובר בחרדית, בת 52 בסך הכל, אם לשישה ילדים, שבשל מורכבות מצבה שהצריך טיפולי דיאליזה פריטונאלית בתוך מחלקת הקורונה, לוותה במהלך אשפוזה על ידי צוות נרחב של מומחים נפרולוגיים, פנימאים ועוד.

בחסדי השם החלימה האישה מנגיף הקורונה, וכשיצאה מ'לניאדו' הודתה במילים חמות מאוד לצוות שטיפל בה ויצאה לביתה מלווה בבני משפחתה. את המשך הטיפול בדיאליזה, היא תבצע במסגרת הביתית.

חדרה של החולה, לאחר שחרורה

מנהל המחלקה ד"ר אוריאל לוינגר אמר לאחר מכן: "לשחרר 'מטופלת מורכבת' ממחלקת התפרצות הקורונה זו שמחה גדולה. צוות המחלקה מעניק טיפול מקצועי ומסור, וברוך ה' שאנו רואים תוצאות חיוביות".

נדב חן, מנכ"ל בית החולים, איחל למטופלת בריאות איתנה והודה לצוותים על המאמצים הרבים שהם משקיעים בטיפול.

"אני רואה אתכם יוצאים מהמחלקה מותשים מהמאמץ של העבודה במיגון מלא, אבל יש לכם אור וברק בעיניים. המשיכו לעשות את המקסימום למען כלל המטופלים והמשפחות", הדגיש.

מנהל מחלקת הקורונה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר