פה אחד

הממשלה אישרה סגר במהלך יום העצמאות

הממשלה אישרה הטלת סגר ביום הזיכרון וביום העצמאות במטרה למנוע את המשך התפשטות נגיף הקורונה בימים אלו. ההנחיות צפויות להיות דומות לאלו שהיו בליל הסדר (קורונה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

הממשלה אישרה היום (רביעי), פה אחד את תקנות החירום החדשות לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, ליום העצמאות ולתקופת הרמדאן, הכוללות הטלת סגר מלא ומניעת מעבר בין ישובים ממוצאי יום הזיכרון שיחול ביום שלישי הבא ב-17:00 ועד למוצאי יום העצמאות, יום רביעי בערב.

לפי טיוטת ההצעה שהוגשה לשרים, נראה כי ההנחיות צפויות להיות דומות לאלו שהוטלו במהלך ליל הסדר וזאת במטרה למנוע מאנשים להתארח ולחגוג בקבוצות גדולות.

על פי הדיווחים, ראש המל"ל, מאיר בן שבת מתנגד לפתיחת חנויות נוספות כחלק מההקלות בהנחיות הקורונה, מחשש לגל הדבקה גדול ונתניהו הבטיח כי יערוך דיון בנושא ביממה הקרובה לבקשת כמה מהשרים.

בתוך כך, טקסי הזיכרון צפויים להתקיים השנה ללא קהל כמו גם טקס יום העצמאות שישודר ללא קהל כלל, ונראה כי יאושרו טקסים סמליים בלבד בבתי העלמין הצבאיים בהשתתפות מספר קטן של חיילים ומפקדים, אשר ישודרו לציבור במתכונת שיקבע משרד הביטחון.

אמש פורסם כי במהלך יום הזיכרון לא תתאפשר הגעה של משפחות הנופלים לבתי העלמין ולאתרי ההנצחה, וכי המשטרה תסגור את צירי הגישה אליהם. המשפחות השכולות נקראו להגיע לקברי יקיריהם בימים שעד ליום הזיכרון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר