פרשת הכת

כתב אישום יוגש נגד רמתי בגין החזקה בתנאי עבדות

למרות הקשיים בהוכחות, מסתמן כי אהרן רמתי המנהל סמינר בירושלים וחשוד בניהול כת, יואשם כבר מחר בהחזקה בתנאי עבדות, לאחר שעורכי דינו ויתרו על השימוע המתוכנן (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הפרקליטות צפויה להגיש מחר (חמישי) כתב אישום נגד אהרן רמתי, מנהל הסמינר מירושלים החשוד בניהול כת. לפי הדיווח של סולימאן מסוודה ב'כאן 11', האישום יוגש בגין החזקה בתנאי עבדות.

את כתב האישום החליטו בפרקליטות להגיש למרות הקשיים בהשגת הוכחות חותכות לאישום, וזאת לאחר שעורכי דינו של רמתי החליטו לוותר על השימוע שתוכנן לרמתי.

שמעון קוקוש אריה בלאיר ואילן כהן סנגוריו של אהרון רמתי מסרו בתגובה: "יש להצר על התנהלות הפרקליטות בתיק. יש חובה בדין למסור לסנגורים את עיקרי חומרי החקירה תוך זמן סביר, על מנת לקיים שימוע בלב פתוח ובנפש חפצה. בהעדר כל אלו ברור כי הפרקליטות גיבשה דעה עוד בטרם השימוע ומנעה הליך הוגן ממרשנו".

בראיון שהעניק ל'כיכר השבת', התייחס רמתי לטענות אלו ואמר: "לא החזקתי אף אחד, ובטח לא בתנאי עבדות. אולי ככה זה בעיני חילוני שגר בווילה, כשהוא רואה משפחה חרדית ...כל מאה שערים חיה בתנאי עבדות...".

רמתי בראיון ל'כיכר השבת'

באחד הדיונים השוטר הקריא עדות של בחורה, שסיפרה שאמרת לה לישון בשלג, בחוץ.

"היא שקרנית, והשוטר שקרן. היא אף פעם לא למדה בסמינר. הם משקרים בלי להתבייש".

אז מה כן היה שם?

"השמועות אומרות שבנות מתלוננות שלא הביאו את הדברים הטובים שהם רצו לכתוב עלי, ושסילפו דברים שהם אמרו. מקווה שזה לא יגיע לבית המשפט".

מה יהיה בסוף?

"כל יהודי מאמין שיש בעל הבית למעלה, ריבונו של עולם. מקווים תמיד לטוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר