נגד הקורונה

הרב הגוראי לנשים: כך תשמרו על הילדים

הרב וולקוביץ, רב חסידי גור בעיר ערד, שיגר מכתב מיוחד לנשות הקהילה עם הנחיות כיצד להישמר שלא להיפגש יותר מידי במרחב הציבורי, כדי למנוע התפשטות בקהילה (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

בקהילת חסידי גור בעיר ערד, מציינים בסיפוק את העובדה שעד כה ב"ה אין חולי קורונה, ומחמירים על עצמם כדי למנוע חלילה את האפשרות של התפשטות המגיפה בעירם.

לידי 'כיכר השבת' הגיע מכתבו של הרב מרדכי חיים וולקוביץ, רב הקהילה וראש ישיבת גור בעיר, עם הנחיות לנשות הקהילה כיצד להישמר ולשמור על הילדים.

"גם לאחר ההקלות אין לצאת מהבית כלל אלא לצורך חיוני הכרחי בלבד", פותח הרב את מכתבו, ומזהיר: "להווי ידוע שילדים יכולים להיות נשאים של הנגיף – ואע"פ שעפ"י רוב הם עצמם לא יסבלו מכך, אבל יכולים להדביק אחרים ובמיוחד מבוגרים, או כל אחד שיש לו איזה שינוי במצב או במצב בריאותו חולי דם סכרת ועוד וכן חלילה להדביק תינוקות".

"כמו"כ יכולים להדביק ילדים ממשפחה אחרת ולא יהיה ניכר בהם אבל הם יעבירו לאחרים ואז הנזק יכול להיות ח"ו רב. ע"כ אף שיורדים למרחב הציבורי להתאוורר גם לעצמכם וגם לילדים יש להשגיח מאוד".

הרב מפרט את שורת הכללים: "א. לרדת עם כפפות ומסכה על הפה והאף.

ב. לא לשבת שתים על ספסל אחד - בכלל לא, (וכמובן שיש לנקות את הספסל קודם כראוי).

ג. לראות שהילדים ישחקו רק עם ילדי משפחה אחת קבועה.

ד. שלא ייגשו לשום מתקן ציבורי ולא יגעו בדברים מהרחוב".

הרב ממשיך, "ע"כ רצוי שכל אחת תסכם עם שכנותיה שעה וזמן שהיא יורדת ומקום שהיא נמצאת היא וילדיה בלבד איתה, וכך לא יתערבו משפחה במשפחה, לשוחח אפשר דרך הטלפון".

חסידי גור בערד שומרים על ההנחיות (צילום: דוברות המשטרה)

"חדר המדרגות הוא מרחב ציבורי לא פתוח, הוא נעשה רק למעבר, ואין רשות לאף אחד לתת לילדים לשחק ולשהות שם, ומקום מועד הוא במשטחים שנמצאים שם והמעקות וכדומה הינם מגע ציבורי".

"כמו"כ צריך להשגיח מאוד בחנויות לשמור מרחקים כפי ההנחיות הן באיסוף המוצרים והן בתור לתשלום ובמספר השוהים בחנות. כללים אלו וכיוצא בהם הינם כללי ברזל שיש לשומרם ולהקפיד עליהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר