מקומם, מרתיח ומשפיל

בני הזוג נקנסו בחוף הים של ראשל"צ - בשל היותם חרדים?

בני זוג חרדי, שקיבלו את ההחלטה, כי מותר לצאת ולעשות ספורט יותר מ-500 מ' מהבית. החליטו לצאת ולטייל בחוף של ראשל"צ, אך מכל המבלים רק הזוג החרדי קיבלו קנס (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

לאחר ישיבת הממשלה אתמול (ראשון), שאישרה לצאת ולעשות ספורט גם מעבר ל-500 מטרים, יצאו בני הזוג לטיול על חוף ימה של ראשון לציון, אך להפתעתם הפיקוח העירוני רשם רק להם דו"ח - כי ככל הנראה היו לבושים כחרדים.

הפארסה של הממשלה אתמול, עלתה לבני הזוג מבני ברק ביוקר. לאחר שהופצה החלטת הממשלה להסיר את מגבלת 500 המטר וההיתר לעשיית ספורט, החליטו בני הזוג לצאת להתאוורר על הטיילת בחוף הים של ראשון לציון.

אלישבע מספרת ל'כיכר השבת' את השתלשלות ליל אמש: "בשעה שבע וחצי בערב יצאנו להליכה על החוף, באמצע הטיול - בעודנו הולכים, עצר אותנו שיטור עירוני, ושאל לפשר מעשינו במקום".

"הבהרנו לו כי הגענו לעשות ספורט ולהתאוורר מעט, אחרי שהיינו סגורים בבית יותר מדי זמן, ובדיוק כמו יתר האנשים שהיו שם. הפקח אמר לנו שאכן עשיית ספורט במקום מותר, ולכן הוא לא קונס את יתר השוהים במקום".

אז למה הוא קנס אותכם?

"ככל הנראה, בגלל שבן הזוג שהלך לצדי, היה לבוש בבגדים חרדים הארד-קור - חולצה לבנה ומכנסיים שחורות. הפקח החליט על דעת עצמו כי אנחנו לא עושים ספורט כמו יתר האנשים ובשל כך החליט לקנוס אותנו כל אחד ב-500 שקל".

הקנס שקיבלה אתמול - אלישבע

"אין לי ספק שהוא עשה זאת בשל היותנו חרדים. זה ממש מקומם היחס לציבור החרדי וככל הנראה השיח התקשורתי בעניין, תורם לכך רבות. אנחנו היינו חלק מכמות אנשים והעובדה היא - שרק אנחנו בלבד קיבלנו קנס".

השוטרים קנסו את הבן של האדמו"ר ב-5,000 שקל. תיעוד מהאירוע

מטעם עיריית ראשון לציון, נמסרה תגובה לקונית: "בהתאם להנחיות משרד הבריאות, קיים איסור לשהות בגן ציבורי וחוף ים, אלא אם הם בטווח של 100 מטר מהבית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר