פרסום ראשון

דלת מזכוכית ורמקול מיוחד: האדמו"ר מגור חזר לקבל קהל

חודשיים אחרי שעצר את קבלת הקהל בשל התפשטות נגיף הקורונה, גם בחסידות הגדולה מתחילים לחזור לשגרה: האדמו"ר יקבל קהל באורח מצומצם עם אמצעי זהירות (אנ"ש)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: ארכון, ללא קרדיט)

האם גם בחסידות הגדולה בישראל מתחילים לחזור לשגרה? כחודשיים לאחר שבהוראת האדמו"ר מגור הופסקה קבלת הקהל לחסידים, בימים האחרונים חזר הרבי לקבל את חסידיו אם כי עדיין באופן מצומצם.

ל'כיכר השבת' נודע כי הצעד המשמעותי התרחש לפני כמה ימים עת החליטו בחסידות להתקין בפתח חדרו של האדמו"ר דלת עשויה זכוכית אטומה, ורמקול מיוחד דרכו מתבצעת השיחה.

בנוסף, הכשירו כניסה מיוחדת דרך גג הבניין, וזאת על מנת שלא יהיה צורך בשלב הזה לפתוח את בניין בית המדרש המרכזי.

גורם בחסידות גור אומר ל'כיכר השבת' כי אכן מדובר בתחילה של חזרה למסלול, וכי בשלב זה הרבי מקבל קהל רק את דמויות המפתח ואנשי החינוך, או לחלופין אנשים שזקוקים להתייעצות דחופה מאד.

עוד הוא מוסיף כי עדיין לא התקבלה החלטה נוספת בכל מה שקשור לפתיחת בית המדרש או חזרה ללימודים, זאת בשל העובדה כי הנגיף עדיין משתולל.

התרגשות בגור: אחרי תקופה, ראו את הרבי (באדיבות המצלם)

יצוין כי בשל גודל ההקפדה על ההנחיות, לא נראה האדמו"ר מגור בפני קהל חסידיו במשך חודש וחצי, עד שבשבוע שעבר נראה הרבי לפתע בחלון בית המדרש הצופה לכיוון רחוב ירמיהו, כאשר יצא להשתתף בהלוויית הנגיד הגוראי הר"ר אפרים לנדאו ז"ל מארה"ב, שהיה מנחשוני ויוזמי בניית בית המדרש הגדול של גור בירושלים ואשר נפטר לאחר מחלה ממושכת.

השמועה על השתתפותו של הרבי בהלוויה דרך החלון, פשטה במהירות בקרב חסידי גור בירושלים, רבים מהם רצו במהירות לעבר רחוב ירמיהו, כדי לחזות בזיו פניו של האדמו"ר.

החסידים חבושי המסיכות מילאו את המדרכות ואת אי התנועה ברחוב ירמיהו, תוך שמירה של מרחק שני מטר בין אדם לאדם, כאשר במשך 20 דקות, פרק זמן ארוך במושגי גור, הרבי משקיף מהחלון, מאזין להספד ולקדיש שאמרו בני הנגיד ז"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר