אלעד חוזרת לשגרה ונפרדת מתא"ל הירש

לאחר כחודש ימים של פעילות משותפת במלחמה בקורונה בוצעו הבוקר באלעד הערכת מצב וסיכום ביניים בין ראש העיר ישראל פרוש וצוותו לבין תא״ל (במיל') גל הירש (חדשות חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: עיריית אלעד)

לאחר כחודש ימים של פעילות משותפת במלחמה בקורונה בוצעו הבוקר (חמישי) באלעד הערכת מצב וסיכום ביניים בין ראש העיר ישראל פרוש וצוותו לבין תא״ל (במיל') גל הירש.

כזכור, התנדב הירש לסייע לעיר אלעד לפני כחודש ימים ומאז פעל בדרכים שונות למען העיר ותושביה בהתמודדות עם מגיפת הקורונה, תוך שיתוף פעולה עם גורמים רבים בעיר ומחוצה לה.

בימים האחרונים נבחנו הנתונים של גל ההתפרצות הראשון ולפיהם שיעור העליה של החולים בעיר נבלם באופן משמעותי לעת עתה, עוד עולה כי ביממה האחרונה נרשמו אפס חולים חדשים. זאת לצד החלמתם של מרבית החולים ופינוי מרבית החולים האחרים שנשארו לבתי מלון עד להחלמתם המלאה.

בדיון עלו גם הצעדים אותם תוביל העירייה על מנת להיערך לאפשרות של גל התפרצות שני אם יקרה חו״ח.

ראש העיר ישראל פרוש הודה להירש על הסיוע הרב שהעניק לעיר, בהתנדבות ומתוך רצון טוב, בזמן שהיא הכי נזקקה לו, "הוכחת לנו כי בישראל יש מקום לאחדות ופעילות משותפת מול אתגרים משמעותיים. אני שמח שברוך השם, לעת עתה הצלחנו אם כי ברור לי שהדרך עוד ארוכה ונותרה לנו עבודה רבה כדי לשמר את המצב ולדאוג שלא תהיה התפרצות נוספת״.

עוד סוכם, כי במהלך השבוע הקרוב יחלו דיוני הפקות לקחים עם כל מנהלי האגפים והמכלולים העירוניים, כדי להיערך באופן מיטבי להמשך הפעילות ולמנוע גל נוסף של הדבקות.

תא״ל (מיל) הירש אמר בדיון, כי הוא מודה על הזכות להתנדב ולסייע: ״מצאתי בעיריית אלעד אנשים טובים ומסורים, תושבי העיר הם ציבור יקר ואכפתי ששיתף פעולה עם המאבק לבלימת המגיפה. אני מודה לכל הגורמים שסייעו ועודם מסייעים לעיר להתמודד ומקווה כי נשוב לשיגרה בהקדם. תודה מיוחדת לראש העיר

ישראל פרוש, באתי להתנדב ומצאתי ידידות אמת ולתמיד ואני לרשותכם תמיד״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר