קורע לב • צפו

בפעם השלישית: מסע הלווית נפטר הקורונה

סיפור משפחתי קורע לב. אחרי שגברת רוזנברג איבדה את אמה ואת אחיה - בגלל הנגיף המסוכן ולאחר שהיא הבריאה. היום, בפעם ה-3, היא ליוותה למנוחות את בעלה • צפו (בד"ה)

שאול כהנא | כיכר השבת |
תיעוד ממסע ההלויה (צילום: זק"א תל אביב)

טרגדיה משפחתית כאובה: לפני שעה קלה (שישי), הובא למנוחות הרה"ג שלמה מאיר רוזנברג, והוא בן 72 בפטירתו. לרעייתו זו הייתה הפעם השלישית בה השתתפה בלוויה בחודש האחרון; של אמה, אחיה וכעת בעלה.

הכל החל לפני מספר שבועות, בני הזוג רוזנברג, יצאו לחתונה שנערכה במתכונת מצומצמת בעיר בני ברק. מכיוון שחששו לשלומה של אמם - שגרה איתם בביתם, הם הזמינו את בנה של האם שיוציא אותה למקום אחר.

הבן של האם - הוא הגאון רבי חנוך רפאל נוסבוים, שלקח את אמו למקום אחר. על פי ההערכה, ככל הנראה האם בת ה-91 נדבקה בנגיף הקורונה - ובזמן השהות עם בנה הרב נוסבוים - הדביקה גם אותו.

לאחר כמה ימים חש הבן מעט ברע, עבר בדיקת קורונה וזו יצאה חיובית. בעקבות כך נבדקו גם בני משפחתו, אשתו, כמה מילדיו, אמו, אחותו וגיסו, משום שהיה בקרבתם, ורובם התבררו כנושאים אף הם את הנגיף בגופם.

הרב נוסבוים ז"ל (צילום: איציק שאג)

בינתיים מצבה של הסבתא הדרדר וכך גם מצבו של הרב נוסבוים בן ה-63 הידרדר, והוא אושפז בבית החולים הדסה עין כרם, כאשר הרופאים איבחנו פגיעה בלבו ושהוא בסכנת חיים ממשית, ביום שישי שלאחר פסח - אמו נפטרה מהנגיף.

מספר ימים לאחר מכן, בכ"ד ניסן, נפטר הרב נוסבוים, בן ה-63, כאשר בחסדי שמיים בתו ורעייתו יצאו מכלל סכנה.

בזמן הזה, בבית משפחת רוזנברג, בני הזוג נלחמו על חייהם, כאשר האישה נרפאה מהנגיף, והבעל - הרב שלמה מאיר רוזנברג ז"ל, המשיך להילחם על חייו במחלקת הקורונה ב'מעייני הישועה, והיום כאמור, הוא נפטר.

בשיחה ל'כיכר השבת' ספר בנו בזמנו בנו של הרב נוסבוים - ארי: "גם אמי, אחותי, דודי ודודתי חלו, אך מצבה של סבתי, אמו של אבי יבדל לחיים, הידרדר בתוך ימים ספורים, היא אושפזה בתחילת השבוע בבית החולים שיבא שבתל השומר במצב קשה ואתמול נפטרה".

הרב רוזנברג ז"ל - באדיבות המשפחה

הבן-הנכד, המתנדב במד"א, הוסיף, כי בשל המצב הקשה בו שרוי אביו, היו שהניחו על גופו כתב יד עתיק של מרן בעל ה'חתם סופר' זי"ע, צעד שחולים באנגליה טענו כי בזכותו הבריאו. גם במשפחתו של יו"ר ארגון החסד מתנת חיים הרב ישעיהו הבר, שחולה קורונה במצב קשה, השתמשו בסגולה מעניינת זו.

ל'כיכר השבת' נודע עוד, כי בימים האחרונים, הורד מכשיר ההנשמה מגברת רוזנברג, והיא החלימה מהנגיף המסוכן.

מסע ההלוויה יצא היום, מביתו של המנוח ברחוב קוטלר בבני ברק לעבר בית העלמין סגולה בפתח תקווה במתכונת מצומצמת בהתאם להנחיות משרד הבריאות. כאשר מתנדבי זק”א תל אביב סייעו בעריכת הלוויה והקבורה.

יחיאל גולדמן, קמב"צ זק"א ת"א שערך את ההלוויה סיפר: "מדובר בטרגדיה שלישית במשפחה בעקבות הנגיף הקטלני. אישתו של הרב רוזנברג זצ"ל יושבת שבעה בפעם השלישית בתוך חודש אחד בלבד - היא ישבה שבעה על אמה, אחיה ועכשיו על בעלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר