הקורונה והמתנה

השכנים ריגשו את טל גלבוע: "התפללו גם עלי"

הפעילה הרדיקלית למען זכויותיהם של בעלי חיים, המשמשת גם כיועצת לראש הממשלה, הופתעה ממחוות השכנים שהתפללו בחוץ לביתה. "אהבת חינם היא הפתרון להכל!", היא אומרת ל'כיכר השבת' (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
גלבוע (צילום: רועי שפרניק)

טל גלבוע, פעילה רדיקלית למען בעלי חיים המשמשת כיועצת ראש הממשלה בנימין נתניהו בעניינים אלו, חשפה סיפור של ערבות הדדית מרגשת, משכניה שהתפללו ברחוב, בעקבות המגבלות שהטיל משרד הבריאות בשל סכנת הקורונה.

וכך היא תיארה, בחשבון הטוויטר שלה: "אני גרה ברחוב דתי כבר חמש שנים. לחלק מהשכנים שלי לא היה קל, בלשון המעטה - חילונית, 6 כלבים... - בסוף הגענו לסטטוס קוו של שכנות שקטה".

"הקורונה", פירטה גלבוע, "הוציאה את כולם להתפלל ברחוב. כשזה קורה, אני מכניסה את הכלבים, מנמיכה ווליום, והאמת? ממש נהנית מהתפילות".

בשלב זה היא גילתה: "זה מה שקיבלתי משכני עכשיו. ריגשו!", וצירפה תמונה של בקבוק יין משובח, בצירוף מכתב תודה על ההתחשבות מצידה. "טל ומשפחתה. אנחנו מודעים מאוד לכך שאתם משתדלים לאפשר לנו תפילה בשלווה ובשקט, ומעריכים ומודים. אתם שותפים לתפילות, ושכרכם שמור לכם", כתבו השכנים.

בשיחה עם 'כיכר השבת' מוסיפה טל גלבוע: "אתמול שמעתי את השכן שלי קורא לי מחוץ לבית. אורח החיים השונה שלנו, היותי חילונית ובעלת שישה כלבים, יצרו בתחילה קושי, והגענו עם השנים לסטטוס קוו של שכנות שקטה".

(השי והמכתב (באדיבות המצלם))

"תקופת הקורונה אילצה את שכניי להתפלל מחוץ לבתיהם, ובכל פעם כששמעתי את קול תפילותיהם דאגתי להכניס את הכלבים הביתה, להנמיך כל קול על מנת שיוכלו להתרכז ללא הפרעה".

פעילת בעלי החיים אומרת בגילוי לב: "מודה שהופתעתי מהמתנה. מאוד ריגש אותי להקשיב להם, אשכנזים ומזרחים, בקול תפילה חזק ומרשים. הרגשתי שהם מתפללים על כולנו".

"המחווה של השכן שלי, והמילים שלו, ריגשו אותי מאוד. ערבות הדדית ואהבת חינם, הן הפתרון לכל!", סיימה גלבוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר