שבת, לרפואה

הקבלה של 'מיכל הקטנה' שריגשה את הרשת

מיכל ויצמן, המכונה 'מיכל הקטנה', אחת מכוכבות הילדים המצליחות, קיבלה על עצמה לשמור שבת לרפואת חברתה שר פיטנס המאושפזת במצב קשה וריגשה את הרשת (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
מיכל ויצמן (צילום: מתוך אינסטגרם)

מיכל ויצמן, המכונה 'מיכל הקטנה', אחת מכוכבות הילדים המצליחות בישראל קיבלה על עצמה לשמור שבת לרפואת חברתה הידוענית שר פיטנס המאושפזת במצב קשה בבית החולים וריגשה את הגולשים ברשת.

בווידאו שעלה ברשת החברתית אינסטגרם הצהירה ויצמן קבל עם ועדה שהיא מתכוונת לשמור שבת למען בריאות ישראל: "אני לוקחת על עצמי לרפאותה של שיר שר בת רונית, שתתעורר ותפקח את העיניים ותקום על שתי רגליים, אני לוקחת על עצמי לשמור את השבת".

לסיום אמרה: "אמן אמן שכל בנות ישראל שומעות אותי עכשיו ויוכלו גם הן לשמור את השבת למען הבריאות של ישראל".

מי שרתמה את כוכבת הילדים לשמור שבת היא הידוענית הישראלית והבינלאומית שחזרה בתשובה לפני מספר שנים, לינור אברג'יל, שכתבה: "יש רגעים החיים שבהן אתה פשוט נשאר ללא מילים. מיכלי ריגשת את כולנו ובטוחה שעכשיו גם את כל בנות ישראל. תודה שזה קרה בבית שלי. תודה השם. לרפואת שר פיטנס וכל חולי עם ישראל".

לפני תקופה העניקה מיכל ויצמן ראיון מיוחד לעיתון 'ידיעות אחרונות' וחשפה את תהליך ההתחזקות שלה ואת הרצון לשמור שבתות, על אף שתאלץ לוותר בעקבות כך על חלק נכבד מהופעותיה.

"אני רוצה להתקרב לדת" סיפרה כוכבת הילדים בראיון, "הגעתי מבית מסורתי. אבא חזר בתשובה לפני 15 שנה, אמא לא דתייה אבל מכבדת את הדרך של אבא. אני מאוד מכוונת להגיע למצב שבו אני שומרת שבת, ואני בתהליך של התחזקות".

בהמשך הראיון סיפרה כי היא שומרת כשרות ומקפידה שתמיד יהיה קידוש בבית. בנוסף היא מקפידה להתייעץ עם הרב שלה: "יש לי רב אחד שאני לא זזה בלעדיו קרוב לחמש שנים, הרב יוסף ברבי. הוא מכוון אותי בדברים שאני מתלבטת לגביהם, למשל מתי להוציא הצגה חדשה לדרך. אני מתייעצת איתו על כל דבר".

מיכל סיפרה כי חוץ מלהתייעץ עם הרב שלה על הקריירה שלה, היא גם מבקשת ממנו הכוונה בחייה הפרטיים. "הייתה לי הרבה זמן רטיבות בבית ולא מצאתי את המוקד, מאיפה זה מגיע. הוא כיוון אותי, החלפתי מזוזות, הוא אמר לי לבדוק במזגנים והבעיה אכן הייתה שם".

כוכבת הילדים אף הוסיפה כי היא לא שוללת את האופציה ללמוד תורה בעתיד ומסבירה כי הרצון להתחזק לא נובע ממשבר אישי: "אני גם לא מגיעה לדת בגלל שאני מחפשת תשובה או כי אני במשבר. בדת יש הרבה דברים בריאים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר