בת ה-11 שחלתה בנגיף, והחלימה

בלעדי; הילדה הדס ביטון מדברת: 'תודה! השם שמע אתכם'

מדינה שלמה עקבה בחרדה אחרי מצבה - שהלך והידרדר - של הילדה הדס ביטון, בת ה-11 מאלעד, שחלתה בקורונה. כעת, לאחר שהחלימה, היא מדברת לראשונה בוידאו, ומודה גם לכם • צפו (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הדס ביטון (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

מרגש: הדס ביטון, הילדה החרדית בת ה-11, שלפני שבועיים הייתה בסכנת חיים ממשית כשהקורונה פגעה בה קשה, והשבוע החלימה ושוחררה לביתה, אומרת היום (חמישי): "השם שמע את כל התפילות".

כזכור, מצבה של הילדה מאלעד הלחיץ מדינה שלמה, כאשר היא הובהלה לבית החולים מה'מלונית' בכינר בה שהתה עם בני משפחתה החולים, ולאחר מכן הונשמה והורדמה עם חשש לפגיעה בלב.

כעת לאחר שהחלימה, נראית הדס בתיעוד שהגיע ל'כיכר השבת', מודה לעם ישראל: "אני רוצה להודות לכל מי שקרא עלי תהלים והתפלל עלי, והנה אני בריאה ממש, חוץ מדלקת בלבלב".

"בזכות התפילות של כל עם ישראל, ובזכות הרופאים, השם הציל אותי. השם שמע את כל התפילות, הלימוד והתהלים שלכם, לרפואתי. הודו לה' כי טוב", אמרה הילדה בהתרגשות.

(עם האב אליהו, מעניקה שי לצוות בית החולים)

כשהדס שוחררה, ביציאה מבית החולים, אמר אליהו ביטון, אביה: "'זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו'. ברוך השם הדס משתחררת, ואנחנו מודים לכל הרופאים והאחיות בבית חולים רמב"ם שעשו עבודת קודש".

האב אף שחזר את הרגעים הקשים:: "לפני שבוע היה ממש פחד ומתח, עברו מחשבות בראש, אבל תמיד האמנו. התפילות של עם ישראל עזרו, וזה נתן הרבה כוח".

"הנה הדס השתחררה הביתה, כמובן עם מעקב. אנחנו מודים לכולם. 'להגיד בבוקר חסדך ואמונתך בלילות' - כל יהודי צריך לדעת שיש לו קו ישיר עם בורא עולם, לדבר איתו ולהודות לו, וזה יעזור".

אליהו ביטון הנרגש סיים ב"תודה לכם התקשורת, שבזכותכם עם ישראל ידע מזה והתפלל על הדס", ואף ניגש מיוחד לצוות הרפואי והביא לו מתנה על עבודתו שהצילה את חיי בתו הדס.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר