לקראת 'שבועות'

בחסידות ויז'ניץ שוקלים לחלק את בית המדרש

בחסידות ויז'ניץ נערכים לחג השבועות בצל מגבלות ה'קורונה' ולאחר שההצעה להתפלל ברחובה של עיר נדחתה, שוקלים בחסידות לחלק את בית המדרש ולערוך הגרלה בין החסידים (חדשות)

שימי שפר | כיכר השבת |
ביהמ"ד ויז'ניץ בראש השנה (צולם ע"י נכרי)

בעוד שבממשלה ממשיכים טרם אושרו ההקלות לבתי הכנסת, בחסידויות השונות מנסים להיערך לקראת חג השבועות הקרב ובא, כאשר לא ברור כרגע האם וכיצד יתקיימו התפילות וה'טישים'.

בחסידות ויז'ניץ היו מי שחשבו להציע את האפשרות של עריכת התפילות ברחובה של העיר בני ברק, בשטח פתוח, תוך חלוקת השטח למתחמים נפרדים, כפי שנעשה בשבועות האחרונים ברחבת הכותל המערבי, אך בישיבה מיוחדת שנערכה אמש (ראשון) בהשתתפות מנהלי המוסדות, נשללה האפשרות בעיקר בשל מזג האוויר הלוהט.

בישיבה דנו המשתתפים באפשרויות השונות, כאשר היו מי שהמליצו לחלק את בית המדרש למתחמים נפרדים, ולערוך הגרלה בין החסידים, ואלו שיעלו בגורל יוכלו להתפלל בבית המדרש בכפוף להנחיות הקפדניות של משרד הבריאות.

גורם בחסידות ויז'ניץ אומר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי נכון לעכשיו האפשרות של תפילה ברחוב נשללה לגמרי, וכי בכל מצב החסידים שמתגוררים ברחבי הארץ לא יורשו להגיע בחג מתן תורה לשהות בצל האדמו"ר בבני ברק, מה שאומר שאם אכן יחליטו בחסידות לחלק את בית המדרש למתחמים ולבצע הגרלה לחסידים, זו תהיה אפשרות לחסידים המתגוררים בבני ברק בלבד.

יצויין כי האדמו"ר מויז'ניץ שוהה מזה למעלה מחודשיים בחצור, וכי לקראת חג השבועות הוא צפוי לחזור למעונו בבני ברק, מה שגורם לחסידים להתרגשות גדולה ולרצון עז להגיע ולהתפלל עם הרבי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר