סיפור מפעים

האדמו"ר מויז'ניץ החזיר את הכסף לילד שרצה לתרום

עם ההקלות על הגבלות הקורונה, יצא השבוע האדמו"ר מויז'ניץ לסבב בקרב חסידיו, מהם קיבל קוויטל'ך בהתאם להנחיות • כך נערכים בחסידות לחג השבועות הקרב (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
הרבי מויז'ניץ (צילןם: יהושע פרוכטר) (צילום: יהושע פרוכטר)

לאחר תקופת הקורונה שבה נאלצו החסידים להישאר בבתיהם ללא שראו את הרבי, יצא האדמו"ר בשבוע האחרון לסבב ביקורים בריכוזי הערים בהם מתגוררים חסידיו, שם קיבל קהל לעצה ולברכה, ואף קרא 'קוויטלאך' שמסרו לו החסידים.

בשל ההנחיות הקפדניות של משרד הבריאות קיבל הרבי את קהל חסידיו בבית המדרש, ולא בחדר פרטי, כאשר לבית המדרש נכנסים החסידים בזה אחר זה ביחידות, ולא בקבוצות.

בנוסף, לחסידים לא התאפשר ללחוץ את ידי הרבי, ואף לא לדבר כלל עם הרבי, אלא לכתוב את אשר על לבם ב'קוויטל' אותו קרא האדמו"ר.

לבקשת האדמו"ר, עברו גם ילדי החסידות לפני הרבי שהתעניין אודות סדרי הלימוד אותם לומדים הילדים בתקופה האחרונה דרך הטלפון.

שיר בויז'ניץ: "הייליגער רב'ה, נועם הנשמות"

בויז'ניץ מספרים כי אחד הילדים שהגיע לגיל מצוות ביקש לתרום את סכום הכסף שחסך לבר המצווה, לטובת המוסדות של החסידות בבורו פארק, ולאחר שהרבי שמע על כך הוא שלף מכיסו את סכום התרומה והורה לו לרכוש לעצמו ספרי תורה ולימוד.

יצויין כי לקראת חג השבועות נערכים בחסידות לערוך את התפילות וה'טישים' בבית המדרש בהתאם להנחיות של משרד הבריאות, כאשר במקביל ממשיכים בחסידות בפעולות להכשיר את אולם ה'טישים' לאולם חתונות, שם יתקיימו חתונות במחיר מוזל מאד עבור החסידים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר