תשקיעו בעצמכם: 4 שלבים ליצירת הסנדוויץ' המושלם

כשמכינים כריך, יש כל כך הרבה אפשרויות לשפר אותו מבחינת הטעם, המרקם ובאופן שהשניים הללו מתמזגים. אם תשימו לב למספר טיפים פשוטים, תוכלו ליצור סנדוויץ' נהדר ומספק מדי יום ביומו (אוכל, באנו לעזור)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
כך עושים את זה (צילום: שאטרסטוק)

כריך מורכב מלחם עם מילויים שונים; לעתים קלוי בטוסטר. אוכל פשוט, בסך הכל. אבל כשאתם מסתכלים מקרוב על המשוואה - וכשאתם חושבים על הכריכים האהובים עליכם וכמה הם טובים לעומת אלו שפחות מוצלחים - אתם מבינים שזה מעט יותר מורכב ממה שחשבתם.

כשמכינים כריך, יש כל כך הרבה אפשרויות לשפר אותו מבחינת הטעם, המרקם ובאופן שהשניים הללו מתמזגים. אם תשימו לב למספר טיפים פשוטים, תוכלו ליצור כריך נהדר ומספק מדי יום ביומו.

השתמשו בלחם טוב יותר

ברוב הכריכים, הלחם הוא המרכיב שתופס את המרחב הפיזי הגדול ביותר. מסיבה זו, כדאי להתחיל עם לחם טוב. השקעה בכיכר משובחת ויקרה מעט יותר (או אפייה של אחת בעצמכם) ופריסתה ממש לפני הכנת הכריך, תעניק לו אקסטרה טעם ורעננות, יחסית ללחם שנפרס מראש או כיכר זולה.

אחסון הלחם מחוץ למקרר, כשהוא אטום, hאריך את חיי הטעם שלו למשך זמן רב ככל האפשר. נוסף על השימוש בלחם טרי, שקלו כמה לחם אתם רוצים לעומת המלית. כדאי להבטיח שהמילוי שלכם יכיל רכיבים - כמו חסה, עגבניה או ממרח - שיוסיפו לחות כנגד יובש הלחם. במיוחד אם אתם אורזים כריך לאכילה בהמשך היום.

השקיעו במרקמים מנוגדים

יש כריכים המשגשגים ברכות טהורה, כמו רצועות בשר בלחמניה, אך רובם יכולים להפיק תועלת מכך שיש להם כמה מרקמים שונים. הוספת מרקמים מוסיפה עניין, כמו השילוב המושלם של טוסט פריך עם חמאה נמסה.

חשבו על סוג הקריספיות שטבעות בצל מוסיפות לכריך, לדוגמא. ניתן לשלב גם ביצה מטוגנת, ירקות קראנצ'יים כמו גזר, נתחי גבינה עבים, חסה פריכה, גבינת שמנת וכן הלאה. אפילו שילובים קטנים של טקסטורות יכולים ליצור הבדל עצום.

מוצרים משומרים יכולים להיות החברים הכי טובים שלכם

כשמדובר בשכבות של כריך משובח, המזווה שלכם יכול להיות מכרה זהב. כמה קל לפתוח צנצנת של פלפלים קלויים, ארטישוק במרינדה, או רוטב מתובל ולהקפיץ את הכריך בכמה כפות גדושות?

למגוון רחב של מוצרי מדף מוכנים יש פוטנציאל להוסיף ממד לכריכים, כמעט ללא עבודה נוספת. לדוגמא: עגבניות מיובשות או רטבים כמו פסטו וצ'ימיצ'ורי. מזווה מצויד היטב או אפילו עם קומץ פריטים מועילים, היא יסוד לארוחה טובה.

גלו יצירתיות עם התוספות

אחד הדברים הטובים ביותר שאפשר לעשות כשאתם מכינים סנדוויצ'ים, זה להתנסות בתוספות יצירתיות. רוטב צ'ילי חריף מעניק קרירות, מתיקות ותבלון לכריך בסיסי.

מריחה של ריקוטה או מסקרפונה המאובקת בפלפל שחור יכולה לשדרג במיוחד וכך גם שמן זית איכותי, שמן צ'ילי, או שמן עם שום ועשבי תיבול. אפילו עשבי תיבול בלבד! קריעה מהירה של בזיליקום או אורגנו יכולה לספק טקסטורה כזאת שיחד עם כמה מהלכים מתוחכמים אחרים, תביא לכריך איכותי יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר