ההורים בהיסטריה

בלי קפסולות: הישיבה מכריחה בחורים לבוא

ישיבת 'טשעבין', הודיעה לבחורים על פתיחת שעריה, תוך חיוב הבחורים לשוב ומי שלא - יעוף. הורים חוששים מהדבקה המונית, בעקבות כך שהישיבה תפתח כרגיל עם בחורים שיחזרו מחו"ל (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
ישיבת טשעבין, וההקלטה שנשלחה לבחורים (צילום: מיכאלי, מתוך ויקיפדיה)

לפי הוראות משרד הבריאות, ישיבות שהיו מעוניינות לחזור לשגרה, חויבו לעמוד ב'מתווה הקפסולות', כפי שעשו כל הישיבות. אחד מהורי הבחורים בישיבת 'טשעבין', מספר ל'כיכר השבת', כי הישיבה מכריחה את בנו לחזור למרות שהם לא הולכים לעמוד במתווה הקפסולות.

לדברי האבא: "הנהלת הישיבה החליטה לפתוח את שעריה, ולאחר בירור שערכנו - אנחנו - הורי הבחורים, התברר לנו כי לא יהיו קפסולות ולא יהיה שום כללי היגיינה בסיסיים - מאחר ואין שום אפשרות לשמור מרחק בין מאות הבחורים".

"עוד התברר לנו, כי הישיבה תפתח וללא אישור משרד הבריאות, אך זאת הבעיה הקטנה. מה שיותר מציק, זה שהולכים להגיע עשרות בחורים מחו"ל לישיבה".

האבא הנזעם מוסיף: "תבינו הולכים להגיע לפחות 100 בחורים מחו"ל, שיצטרפו ל-300 בחורים מהישיבה, שילמדו ביחד בניגוד להנחיות".

קפסולות בישיבת 'שכר שכיר'

"למה?", שואל האבא, "הם מכריחים אותי לשלוח את בני למקום בו יש סכנת נפשות ברורה, והם גם מודיעים שמי שלא חוזר עכשיו לא יוכל לחזור". מסיים האבא בכאב.

ל'כיכר השבת' אף נודע, כי הישיבה נערכה לפתיחה ב'מתווה הקפסולות', אך לאחר שהבינה שככל הנראה הרבה בחורים לא יוכלו לחזור במתווה הזה, החליטו בישיבה, לבטל את הקפסולות וללמוד כמו לפני הקורונה.

'כיכר השבת', פנה לבקש את תגובתו של מנהל הישיבה, הרב יחיאל שניאורסון, אך הוא מצידו בחר לנתק את הטלפון, בשיחה השנייה הוא הבהיר: "איני מעוניין לדבר עם כלי תקשורת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר