לכלל הציבור

כך יקראו בחב"ד 'עשרת הדברות' בצל הקורונה

בית כנסת פתוח לילדים לחג השבועות לשמיעת עשרת הדברות: גם השנה יקיימו מאות שלוחי חב"ד בישראל את "מבצע שבועות" כהוראת הרבי מליובאוויטש (חסידים)

(צילום: צעירי חב"ד)

היכן ישמעו הילדים את עשרת הדברות? זו שאלה שהמוני ההורים בישראל שואלים את עצמם. בחב"ד יצאו פתרון: תפאורה המדמה בית כנסת שניתן לתלותה בפארקים, בחצר בית הכנסת, או על גבי שלד הסוכה שלכם. התפאורה הכוללת מורכבת מכמה סוגי שלטי שמשונית. את ההפקה יבצעו מאות שלוחי חב"ד, המארגנים כמידי שנה מנייני קריאת עשרת הדברות.

וזה לא הכל. לצד מיזם זה, הפיקו בצעירי חב"ד ערכת שבועות ייחודית ועשירה, הכוללת שפע של תוכן לחג ותחולק למאות אלפי ילדים בכל רחבי הארץ.

בימים אלו, מאות השלוחים עסוקים במרץ רב גדולות לקראת "מבצע שבועות" ובאמצעות קמפיינים מקומיים, קוראים להורים להביא את ילדיהם לבית הכנסת בחג השבועות, חג מתן תורה, כדי לשמוע את עשרת הדברות.

לפני קרוב לארבעים שנה קרא האדמו"ר מליובאוויטש זצוק"ל "שכל הילדים והילדות מבן חודש ומעלה – ואפילו רכים יותר, יתלוו להוריהם לשמיעת קריאת התורה בכלל, ובפרט בשעת קריאת עשרת הדברות בחג השבועות, במקום קדוש, בציבור ובמעמד כמה עשיריות מישראל, בהקדמת ברכה לפני הקריאה ואחריה – הרי זה בדיוק כמעמד נתינת התורה בהר סיני".

בצעירי חב"ד השיקו גם השנה את קמפיין 'שבועות 10' שנועד להגביר את החשיפה לקריאה הקדושה, באמצעות הגרלות על פרסים יקרי ערך בין המשתתפים בכל רחבי הארץ. באמצעות ערוץ מיוחד, יוכלו ההורים ממגוון הקהלים בישראל, לצפות במוקדים הרבים הפזורים ברחבי הארץ, ולבחור את המקום אליו ירצו להביא את ילדיהם.

יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב מדגיש כי העובדה "שבכל מקום ומקום השלוחים מקיימים את מעמד קריאת התורה ועשרת הדברות, בכדי לאפשר לכמה שיותר ילדים להאזין ל'עשרת הדברות', נועדה שלא יישאר ילד יהודי אחד שלא יזכה לשמוע את הציווי האלוקי ביום מרומם זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר