תקליטן ומנות ילדים

כך יערכו חסידי ויז'ניץ את החתונות המוזלות

כמה שבועות לאחר היוזמה בקרב כמה קהילות חסידיות לצמצום הוצאות החתונה, בויז'ניץ (מרכז) גיבשו כבר את התקנות וההוראות לעריכת החתונות המצומצמות (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: יהושע פרוכטר)

כמה שבועות לאחר היוזמה בקרב כמה קהילות חסידיות לצמצום הוצאות החתונה, באמצעות גיבוש תקנות מיוחדת, ולאחר שחלק מהאדמו"רים אף התבטאו בדבר חשיבות הנושא, גיבשו בויז'ניץ (מרכז) תקנות והוראות לעריכת החתונות בהיכל ה'טישים' של החסידות ברחוב שלמה המלך בבני ברק, היכל שהוכשר לאולם שמחת של ממש, לבקשת הרבי.

על פי מה שמובא בתקנון, מטרת עריכת השמחות בצורה מצומצמת היא לקיים שמחה אמיתית בחצר הקודש, לחסוך זמן, הוצאות ולחץ בליל החתונה, ומטרה נוספת שהיא שמחה עילאית ללא מותרות ותאוות.

בנוסף, התשלום עבור האולם הינו גם עבור הקייטרינג ומוזיקה, כסא כלה, וציוד נלווה כדוגמת קנדלברות וציוד קישוט נוסף שנרכש במיוחד לטובת העניין.

לסעודת המצווה מורשים להגיע המשפחה הגרעינית בלבד, כולל בני משפחות המחותנים, הסבים והסבתות, אך חברי החתן וחברות הכלה לא ישתתפו בסעודה בכלל, ולגבי הילדים שישתתפו בשמחה מציעים בויז'ניץ מנת ילדים בעלות של 15 ש"ח למנה, כאשר כל האוכל באולם יוגש בכלים חד פעמיים.

עוד נקבע כי התשלום עבור האולם כולל את הוצאות הניקיון, וכי המוזיקה תנוגן ע"י תקליטן מאנ"ש בלבד, ללא הזמנה של נגנים או תזמורות, ובנוסף, מספר מנות הבר יעמוד על 400, והם כלולים כמובן במחיר התשלום על האולם, ולגבי השתייה, יוגשו מים ומיץ תפוזים בלבד.

יצוין, כי האדמו"ר התבטא לאחרונה בדבר חשיבות קיום חתונות בצורה מצומצמת ואמר כי זוג שיינשא לפי התקנות מובטח להם חיים מאושרים.

התקנות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר