צפו במתקפה

"החרדים חיידקי מלריה? קדחת? קורונה?"

במהלך נאום במליאת הכנסת, התייחס ח"כ משה אבוטבול לאמירות הקשות של ח"כ אביגדור ליברמן כנגד הציבור החרדי: "אם היו מדברים כך על הרוסים הייתם זועקים" • צפו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: עדינה וולמן, דוברות הכנסת)

במהלך נאום תגובה להצעת אי האימון בממשלה, התייחס ח"כ משה אבוטבול לאמירות הקשות של יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, כנגד הציבור החרדי: "אם היו מדברים כך על הרוסים הייתם זועקים. אבל לאיווט מותר הכל".

בפתח דבריו, אמר ח"כ אבוטבול: "בואו נחשוב יחד מהו החלופה לממשלה הרחבה שאתם כל כך נגדה הרי רק בחירות רביעיות וזה היה עולה למשק הרבה יותר. ניסו את כל החלופות ולא הלך רק החיבור הזה שהינו שילוב כוחות מכל המפלגות, תמהיל של גווני הקשת של הציבור הישראלי.

"למה אתם לא מסתכלים על זה כך? כתוב בתהילים הנה מה טוב ומה נעים שבת אחים גם יחד למה הוסיפו את המילה גם מספיק יחד התשובה היא הגם שיש דעות שונות אנו יושבים יחד כל המפלגות ליכוד, עבודה, כחול לבן, ש"ס, גשר, יהדות התורה וחלק מימינה זה גיוון. תנו לשרים להוכיח את עצמם ואז יהיו בחירות והציבור ידון"..

באשר לדבריו של אביגדור ליברמן, אמר הח"כ מש"ס: "איווט ליברמן צעק היום בערוץ הכנסת החרדים משתלטים! החרדים מתפשטים! אם היו מדברים כך על הרוסים הייתם זועקים. אבל לאיווט מותר הכל אגלה לכם שאיווט סגר איתנו המון עיסקאות ואני מדבר מניסיון אישי.

"מה אנחנו בעינכם? חיידקי מלריה? קדחת? קורונה? אנחנו בעד העלייה מברית המועצות אבל לצערנו איווט ליברמן הביא איתו במזוודה הרבה אנטישמיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר