'כיכר הייטק'

בכירת ההייטק הישראלית בראיון ישיר • צפו

בשיחה ישירה מארה"ב: יסמין לוקץ', בין הדמויות הישראליות המשפיעות ביותר בעמק הסיליקון, עורכת דין, כלכלנית ומקימת עמותת ICON המסייעת לישראלים בשוק ההייטק העולמי (TV)

כיכר הייטק | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: אריאל ליבא ויוחנן בלייך)

יסמין לוקץ', המייסדת והמנכ"לית של ICON, משקיעה ופילנתרופית - בראיון

יסמין לוקץ', בוגרת בית הספר למנהל עסקים של אונ' סטנפורד היוקרתית, היא משקיעת הון סיכון ופילנתרופית, המייסדת והמנכ"לית של ICON. יסמין ואייקון עוזרים ליזמים ישראלים לחדור לשוק האמריקאי כשהיא מחברת בין ישראל לעמק הסיליקון.

החברים בקהילת אייקון הם שותפים בקרנות ההון סיכון המובילות בבירת ההייטק, מנהלים בתאגידי ענק דוגמת פייסבוק ומייקרוסופט ומייסדים של סטארטאפים ישראליים.

יסמין היא גם משקיעה מוכרת כשבפרוטפוליו שלה סטארטאפים כמו היוניקורנים Houzz, Trip Actions ועוד רבים. יסמין מופיעה בעונה החדשה של תכנית 'הכרישים' הישראלית.

והשבוע בהרחבה בפרק לצפייה->

ב"כיכר הייטק" מתארחים מידי שבוע מומחי טכנולוגיה, יזמים סדרתיים, משקיעי הון סיכון, ומנהלי קהילות הייטק, שידברו על כל מה שחדש בעולמות הללו, וכמו תמיד - יש קשר לעולם החרדי.

את התכנית מגישים ישראל גרוס מייסד שותף בחברת L7 Defense חברת הייטק גלובלית שמספקת פתרון הגנה מתקיפות סייבר לממשלות, בנקים וארגונים גדולים. ואברהם רפאל - חובב טכנולוגיה ויזם בנשמה.
לפניות: kikarhitech@gmail.com

צפו בפרק המלא:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר