מאבק הריבונות

פגישה טעונה בין נתניהו לראשי מועצת יש"ע

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם ראשי מועצת יש"ע, ודן עמם על תוכנית החלת הריבונות • נתניהו: "הזדמנות היסטורי" • ראשי יש"ע: "מצפים להמשך שיח" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראשי יש"ע בלשכת רה"מ (צילום ארכיון: מועצת יש"ע)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שלישי) עם ראשי מועצת יש"ע ודן עימם על תוכנית החלת הריבונות. נתניהו אמר להם כי מדובר ב"הזדמנות היסטורית", וניסה כך לשכנע אותם לצאת משיתוף הפעולה בענין עם מפלגת ימינה האופוזיציונית.

הפגישה התנהלה ברוח טובה, אך הוגדרה על ידי אחד המשתתפים כ'טעונה', בשל דרישת ראשי יש"ע מנתניהו שלא יסכים להכיר במדינה פלסטינית.

נתניהו אמר למשתתפים: "עומדת בפנינו הזדמנות היסטורית להחלת ריבונות בשטחי יהודה ושומרון". נתניהו חזר על מחויבותו לנהל משא ומתן על בסיס תוכנית טראמפ.

מלשכת רה"מ נמסר כי נתניהו "עדכן את ראשי המועצות שהדיונים עם האמריקנים עדיין נמשכים. בסיום הפגישה סוכם על המשך הידברות, לאחר שנתניהו ויו"ר הכנסת קראו לראשי המועצות ביהודה ושומרון 'לתמוך במהלך היסטורי זה'".

הסרטון העוקצני (דוברות)

בתוך כך, הבוקר הוציאה מועצה אזורית שומרון סרטון עוקצני בעד ריבונות ונגד מדינה פלסטינית. לדברי היו"ר, יוסי דגן,"ראש הממשלה יכול וצריך להחיל ריבונות, גם ללא הסכמת הממשל האמריקני".

במסר של הסרטון נאמר: "חצי אבטיח? אחלה, חצי ראש ממשלה? יכול להיות. חצי ריבונות? ממש לא! לא משאירים ישובים מבודדים, לא מקפיאים את הבנייה, לא מקימים מדינת טרור בלב הארץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר