הדרום הפרוע

צפו: גנבו ציוד צבאי ותקפו את לוחמי צה"ל

גנבים מהפזורה הבדואית שוב גנבו ציוד צבאי מצאלים, ותקפו את לוחמי צה"ל שרדפו אחריהם - עד שהפכו מנרדפים לרודפים • צה"ל בתגובה: הגשנו תלונה במשטרה. צפו (בארץ)

(צילום: מתוך טוויטר)

תיעוד מקומם מהנעשה באזור בסיס צה"ל בצאלים פורסם היום (שלישי) ברשת ועורר סערה. מדובר בתיעוד שצילמו בדואים, התוקפים לוחמי צה"ל.

כוח צה"ל שהתאמן באזור, זיהה את תושבי הפזורה הבדואית ששוב הגיעו לגנוב להם ציוד, ופתחו במרדף אחריהם. הגנבים הזעיקו תגבורת, והפכו מנרדפים לרודפים.

הג'יפים של הגנבים הכריחו את לוחמי צה"ל לרדת מהכביש לצד הדרך, והחלו להתנפל עליהם ולהתעמת איתם. אחד החיילים חש בסכנה וירה באוויר, אך הדבר לא הרתיע את הבדואים שאף צילמו את האירוע והפיצו אותו ברשת.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "במהלך אימון בשטחי האש של בסיס צאלים, זיהו מספר קצינים חשד לגניבת ציוד צבאי ממקום האימון וביצעו מרדף אחר הרכב החשוד. במהלך המרדף הגיעו רכבים חשודים נוספים והקיפו את הג'יפ של הכוח באופן מאיים ועברייני. הקצינים דיווחו למשטרת ישראל על האירוע ועצרו בצד הדרך".

"לאור ההתקהלות המסוכנת שנוצרה סביבם לאחר העצירה, ירה אחד הקצינים כדור באוויר. שוטרים הגיעו למקום והוגשה תלונה כלפי המעורבים באירוע. בנוסף בוצע תחקור ראשוני על ידי המפקדים והופקו הלקחים הרלוונטיים לאירועים מסוג זה. צה"ל רואה בחומרה ניסיון פגיעה מכל סוג שהוא בחיילי צה"ל".

ממשטרת ישראל נמסר: "אנו רואים בחומרה כל ניסיון פגיעה בחיילי ורכוש צה"ל, ובהתאם עם קבלת הדיווח אודות האירוע, הגיעו למקום כוחות משטרה ונפתחה חקירה שעודנה בראשיתה. נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות, לפעול למיצוי הדין עם המעורבים ולהיאבק בעברייני הרכוש ובריונות הכביש באשר הם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר