הקורונה חוזרת? כ-7500 תלמידים כבר בבידוד

אלפי תלמידים בבידוד לאחר ש-225 תלמידים ואנשי צוות התגלו כחולים בנגיף הקורונה. עד כה נסגרו 43 בתי ספר בהם נמצאו חולים מאומתים. בתי ספר רבים שוקלים לסגור (קורונה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"א בסיון תש"פ | 03.06.20
חיטוי במבנה הגימנסיה בירושלים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מתברר כי החזרת מערכת החינוך לפעולה מלאה היא הטעות הגדולה ביותר של במערכה מול נגיף הקורונה. על פי משרד הבריאות נכון להיום (רביעי) בצהריים 7500 תלמידים נכנסו לבידוד מתוכם קרוב ל- 2,000 תלמידים ועובדי הוראה נוספו לבידוד רק היום.

עוד 19 חולים תלמידים ועובדי הוראה התגלו היום כנשאים מאומתים של הנגיף (מ:225 ל: 244).

בעקבות מקרי ההדבקה נסגרו עד כה 43 בתי ספר, שבעה מהם נסגרו היום.

הצהרים, פורסם כי מזכיר בת"ת בבית שמש המשמש גם כמלווה בהסעות, נמצא חיובי לקורונה. שבעה ילדים ששהו בקרבתו נכנסו לבידוד. הת"ת לא נסגר מאחר שהמזכיר לא בא בקרבת תלמידים ואנשי צוות.

בנוסף, בעקבות תוצאה חיובית לקורונה בבית הספר אולפנת 'צביה' באשקלון ובהתאם להנחיות שר החינוך, יואב גלנט, לפיהן ייסגר כל מוסד חינוכי בו יתגלה חולה קורונה, לא יתקיימו לימודים באולפנת 'צביה' עד ליום שני הבא וכלל 580 התלמידים והצוותים החינוכיים ייכנסו לבידוד.

כזכור, בשל מקרי ההדבקה, בתי ספר רבים שהחליטו על חזרה למתווה של למידה מרחוק או קבוצות קטנות בניגוד להחלטת משרד החינוך שהחליט שלא לסגור בינתיים את התיכונים וחטיבות הביניים.

שר הבריאות יולי אדלשטיין תמך אתמול בסגירת החטיבות והתיכונים בירושלים בלבד, בניגוד לעמדת מנכ"ל משרדו, משה בר סימן טוב שתמך בחזרה ללמידה מרחוק. שר החינוך, יואב גלנט, התנגד לסגירת בתי הספר - ואמר כי יש לסגור רק את המוסדות שבהם אובחנו חולים. בסופו של דבר החליטה הממשלה, כאמור, שהלימודים יתקיימו כרגיל, אך ברור שאם העקומה תוסיף לגדול הנושא ייבחן מחדש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר