המגיפה חזרה

כל מוסד חינוך שיאותר בו חולה קורונה ייסגר

בתום התייעצות של ראש הממשלה ושר החינוך הוחלט כי בשלב זה לא ייסגרו מוסדות החינוך, אך בכל מקום בו ימצאו תלמיד שחולה בקורונה, המוסד החינוכי ייסגר לאלתר (חדשות)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בעקבות העליה בתחלואה בעיקר במוסדות החינוך, קיים היום (רביעי) ראש הממשלה בנימין נתניהו התייעצות בנושא עם שר החינוך יואב גלנט וראש המל"ל מאיר בן שבת.

בניגוד לעמדת משרד החינוך כי יש לסגור את כלל מוסדות החינוך בחלק משכות הגיל, בהתייעצות נקבע כי כל מוסד חינוכי שיאותר בו מקרה תחלואה - ייסגר.

נתניהו הנחה את שר החינוך להמשיך לפעול לפתרונות מיגון וריחוק לתלמידים ולצוותי ההוראה, וסוכם כי יש להמשיך לטפל במוקדים שאותרו. בנוסף, ראש הממשלה הנחה להמשיך לעקוב ולקיים הערכות מצב.

לפי הנתונים העדכניים היום, קרוב ל-2,000 תלמידים ועובדי הוראה נוספו לבידוד - עלייה מ-4,925 ל-6,831.

מספר חולי הקורונה במערכת החינוך טיפס היום עם עוד 19 איש, וכעת מספרם עומד על 244 נשאים מאומתים חדשים.

יצוין כי כבר אתמול הביע שר החינוך יואב גלנט התנגדות לדרישה לסגור את מוסדות החינוך ואמר כי "נתוני התחלואה שמשרד הבריאות מציג לא השתנו דרמתית ואין שום הצדקה להביא לסגירה של החטיבות והתיכונים. זו תהיה פגיעה חסרת אחריות בתלמידים, בהורים ובמורים".

"במקביל, אנחנו חייבים להמשיך ולהיות עם אצבע על הדופק, לקיים הערכות מצב שוטפות, לנקוט במדיניות מחמירה ובמשנה זהירות במטרה למנוע מקרי הידבקות נוספים. בכל מקום שבו מזוהה חולה מאומת, המוסד החינוכי נסגר".

למרות ההחלטה, בחלק מבתי הספר החליטו על דעת עצמם, או בגיבוי ראשי הערים, לסגור את הלימודים ולהחזיר את הלימודים מרחוק.

מנכ"לית של רשת בתי ספר שנסגרה הסבירה: "לא ניתן לשמור על מרחק בכיתות של 40-30 תלמידים. המורים צריכים ללמד, לא להיות שוטרים ולהקפיד על מסכות ושמירת מרחק. עברנו לשילוב של למידה מרחוק ולמידה בכיתה כדי לשמור על ריחוק לצד למידה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר