פרסום ראשון

ראש הכולל יפרוש מתפקידו כראש האופוזיציה בבני ברק

הרב אברהם קאהן, שנכנס במפתיע לחיים הפוליטים לפני שנתיים וכיהן כיו"ר האופוזיציה בעיריית בני ברק מטעם סיעת בני תורה, הודיע לראש העיר על התפטרותו מתפקידו (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: קובי הר צבי)

שנתיים לאחר שהרב אברהם קאהן נבחר לכהן כיו"ר האופוזיציה בבני ברק מטעם סיעת 'בני תורה' בראשותה עמד, היום (רביעי) הגיש את התפטרותו, בעקבות הוראת רבותיו.

קודם כניסת הרב קאהן, בוגר ישיבת 'חברון', לזירה הפוליטית מטעם 'הפלג הירושלמי', הוא שימש במספר ישיבות מפורסמות כמשגיח. כיום הוא ראש כולל 'אור המאיר' בצפת, והחזן של ישיבת 'כנסת הגדולה' (ר' הלל).

מקורבים להרב קאהן אומרים לכיכר השבת' כי "אחרי שנתיים של פעילות, בהם הוא עזר לכלל התושבים, תוך הקפדה על סיוע לקהילת בני תורה - אותה הוא מייצג, חוזר הרב קאהן לספסלי הכולל ממנו הוא יצא, הדבר נעשה בהתייעצות עם רבותיו, וכפי שסוכם עמו טרם כניסתו לתפקיד".

יוזכר, כי סייעת בני תורה בעיריית בני ברק מונה שלשה נציגים, במקום הראשון הרב אברהם קאהן, במקום השני משה מלאכי, ובמקום השלישי מיכאל אלמליח, כעת עם התפטרותו של קאהן מהעירייה, צפוי משה מלאכי לרשת את מקומו ואת תפקידיו.

הנציג החדש שצפוי להיכנס לעיריית בני ברק מטעם 'הפלג', הוא אהרן חנניה פפויפר נאמנו ומקרובו של גאב"ד 'מסורת' הגר"צ פרידמן, ממנהיגי הפלג הירושלמי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר